Бивш шеф на GM: Tesla ще изчезне до 2019 година

Бившият вицепрезидент на General Motors Боб Лъц заяви, че Tesla ще изчезне до 2 години.

Обратно в новината

Коментари - Бивш шеф на GM: Tesla ще изчезне до 2019 година | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Скоро ще дойде моментът когато акумолаторните батерии ще бъдат с много по-добро КПД от сегашните и това бележи абсолютния край на ДВГ . За края на дизела може вече да говорим в настояще време, той започна;) Електромобила е бъдещето на автомобилостроенето, това е безспорно. Имайте птредвид, че така наречениъе ''слънчеви електроценрали'', също повишават постоянно своето КПД, така ,че от там ще идва много и евтина ел. енергия.

това със слънчевите централи е спорно. Последната година Германия е увеличила броя на слънчеви панели, но тока генериран от тях е намалял в сравнение с предната година. Защо? Имало е по-малко слънце. Докато и аз съм на мнение, че електричките са бъдещето, то това бъдеще много зависи от начина на производство на ток. с вятър и мъгла няма как да замениш 100 000 000 барела (разбирай 10 000 000 000 литра бензин и нафта) дневно.

Още няколко години докато се спука балонът с конвенционалните електромобили. Достатъчно е Китай да приеме готвените закони за опазване на околната среда и цената на акумулаторите ще скочи тройно заради таксите за замърсяване при производство и най-вече при утилизиране/рециклиране на старите акумулатори. Японците отдавна са задали вярната посока - горивните клетки. Проблемът е, че инфраструктура от зарядни станции е адски скъпо начинание и е въпрос на държавна стратегия, каквато, за сега, имат само китайците. Но пък това е единственото екологично решение. На този етап.

Всички започнаха да говорят за електромобили когато барелът петрол стигна 200 долара. Няколко войни по късно петрола са срина до 20-тина долара, сега е 61 долара за барел. Не е изгодно да се кара електричка. После зареждането на електричките става с ток от изкопаеми горива, въглища и газ. Копаеш за газ, произвеждаш ток, зареждаш си колата и караш. По добре кола на газ.

Изказваш се леко неподготвен... Вземи прочети малко, преди да пишеш глупости.. :-)

ми не, прав е човека. а ти дай опорна точка вместо някакъв безсмислен отговор, който се е харесал от още няколко такива като тебе/

И ние бяхме напред с електрокарите едно време, ако си ги бяхме развивали Тесла щеше да ни диша праха сега, но ние сме вече само по разрухата....

... че бъдещето е на електрическите автомобили. Големият въпрос е кои МАРКИ ще се продават, като електрически автомобили. Дали Тесла ще успее да се наложи в средния сегмент?

Aко Oбама не беше спасил GM с милярди $ те щяха да честват 8 години от закриването си!

Те и на Галилео Галилей са му се присмивали. Файтонджиите масово са се възмущавали от автомобилите и не са им предричали никакво бъдеще. Ако всички вярват в една идеа, тя няма да се нарича прогрес, а застой. Има единици хора в историята, които остават известни дълго след смъртта си, Мъск ще бъде един от тях независимо дали ви харесва или не. Аз се чудя на всички, които са убедени, че Тесла ще фалира скоро, защо не играят на борсата с отрицателните си прогнози и да станат милионери.

С какво.интериора на тази електричка е повече от интериора на лагуна с кожен салон.И кой толкова много е искал тази кола.

Пешко... абе карай си Рено-то и не ги мисли тия с Теслите.. :-) След 15тина години, като почнат да ги карат у Дупница, ще отидеш за един нов внос и тогава, може би, ще разбереш :-)

Тесла се продава като топъл хляб. И ще продължи така. Само завистниците и руските ватенки твърдят обратното.

Теслата се продава защото произвеждат много малко бройки, има по-скоро колекционерска стойност, като свършат колекционерите, фабриката затваря. Реалността е убила много "гениални" идеи, макар че тази идея е много стара, но явно баламите край нямат.

Отиди в Холандия, Дания, Швеция и погледни какво става. 80% от такситата в Холандия са ТЕСЛА модел S. В Щатите също има супер мн бройки. Не говорете глупости...ТЕСЛА се продава като топъл хляб и не смогва на търсенето. Финансовия проблем на ТЕСЛА е само заради Мъск, който харчи милиарди в нови разработки, за които не е ясно дали няма да останат само прототипи.

Изказването му на тоя е като на отхвърлен от Адиана Лима мераклия - била с една глава по-висока от него и можела да му го вдигне. Ми спусни го бе пич!

Мъск е може би първият новатор в историята който е на държавна хранилка. Какво ще се случи с новаторството му когато му спрат държавното финансиране? Ел. автомобилът е измислен преди 30 години и дотам.........

Какво значи "на държавна хранилка"? Да не би просто ей така правителството да му отпуска финансиране? Пълни глупости. Да не би НАСА да е по-ефективна, след като е държавна организация? Илон направи това, което никой друг не е успявал. При това на много по-ниски цени. Ако едно нещо струва на наса 100 единици а той го прави за 30 (и за това получава поръчка/проект) къде точно е проблема в това?!

130 години е доста по-близо до истината. Още в края на 19ти век има масово производство на ел. автомобили.

Фердинанд Порше...

Не разбирам какво искаш да кажеш... Те и Апъл пуснаха последни телефон с touch screen, но да погледнем към пазарния дял и успеха на всички останали преди тях? :-) Да погледнем "успехите" на Панасоник, Сони, Нокия... Всички те са били лидери в пазара си.. Иноватори, създатели ... and so what?! Истината е, че в 21 век, дори и да си на правилния път, ако стоиш на едно място - ще бъдеш прегазен! It's as simple as that.

Този чичо може да си говори колкото иска. Той още в началото говореше, че няма как новоизлюпена компания без ден опит в автомобилостроенето да прокопса на този пазар.. И само 10тина години по-късно Тесла вадят едни от най-желаните автомобили на пазара. Качествотата на автомобила задминават в много отношения най-големите лидери на този пазар. Да погледне акциите & market cap-a на GM и нека ги сравни с тези на Тесла.. Колкото до личните нападки към Илон - просто е смешно ... човека изстреля и приземи ракета, докато между другото направи Тесла и Солар Сити.. Останалите проекти (като високоскоростни тунели, Open AI и прочие дори няма да ги засягам). И така... Този чичо трябва да е по-нисък от тревата а не да критикува човек, който дефакто играе огромна роля в човешкия прогрес. Да, бизнес моделът му не е отличен, но ...за сега работи и съм сигурен, че ще привлече още инвеститори.

Ами той за това е и БИВШ ШЕФ.....то GM е цъфнал та вързал и едва оцеля а сега и Опел продадоха но за всеки новатор така говорят мухлясалите старци