Берлин забрани достъпа на дизели до центъра си

Още в средата на 2019 г. дизеловите автомобили – леки и товарни, няма да може да влизат в центъра на Берлин.

Обратно в новината

Коментари - Берлин забрани достъпа на дизели до центъра си | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

нали само за дизели, а за каруците си може

Не знам кой го е измислил това със забраната дизели да влизат в центъра, но трябва да е някой много " умен " човек . Хайде помислете кога въздуха на София ще е по - чист. Ако от Младост отидете по Люлин карайки на пета по централните градски булеварди, тоест изминете десетина километра за двайсет минути, или ако заобикаляйки централната част, карате по малките квартални улички, стоите по светофари и задръствания, изминете двойно повече километри и пътувате на втора, трета в продължение на час. В първия случай ще изгорите половин литър нафта при най-добрия цикъл на изгаряне който може да даде вашия автомобил, а при втория ще очукате литър, или дори малко повече и двигателя през това време ще работи в повечето време в режим на ускоряване. Мен ако питате забраната само за централната част си е чисто бюрократична, необмислена инициатива на " началниците " от Брюксел също толкова тъпа колкото историята с кривите краставици. Ако искате наистина чист въздух забранявате тотално дизелите, спирате да продавате нафта, компенсирате хората които имат такива коли защото закон със задна дата няма юридическа сила. Ако нямате финансовия ресурс да го направите спирате вноса на дизели, и изчаквате десетина петнайсет години тия дето са по улиците да умрат.

Ти за околовръстно не си ли чувал? Там и на 6та можеш да караш

Така е. Околовръстното е много удобно ако просто трябва да минеш покрай София без да се набутваш в натовареното градско движение. Иначе хайде кажи ми ако живееш на "Плиска", и трябва да отидеш до " Захарна фабрика" по околовръстното ли ще минеш, или просто ще заобиколиш центъра по кварталните улички. Заб. - за хората които не са от София. От " Плиска " до "Захарна фабрика" през центъра е малко над 6 км. заобикаляйки центъра по кварталните улички ще излезе около 10 - 12 км. , а по околовръстното е над 35 километра. Една трета от това разстояние е пътя на отиване до, и на връщане от околовръстното, тоест пак по градските булеварди. Това го казвам не аз а Гугъл мапс.

Даже на 8-ма, то ти си сам на пътя нали!!!!!!!!

ще е още по-бързо, чисто и еввтино.

В големите градове се правят околовръстни булеварди, без много светофари и пешеходни пътеки около центъра. Правят се паркинги около центъра, а вътре в него се върви най- вече пеш. Така е удобно за всички.

кога ще ги забраним в центровете на големите градове? Или здравето на германците е по-ценно от нашето собствено? Не се правете на неразбрали.

Когато забраним отоплението на твърдо гориво. То е основния замърсител за нашите градове. Дизелите са след това.

Че кой е казал, че забраните трябва да следват реда на големината на замърсителите. Със същата логика е да кажеш, че не трябва да се борим с кражбите, докато не преборим убийствата...

стане нормална държава. Тоест никога.