Коментари - 1.27 млн. дефектни Audi-та | Авто.dir.bg
Коментари
ДО МУНЧО: Ела да се дръпнеме някъде с кенефа ми 233 к.с. Весели празници!
Случват се такива неща. Ударът за Ауди няма да е много голям, защото така или иначе собствениците на тези сравнително нови автомобили извършват инспекциите в оторизирани сервизи на Ауди и тогава ще бъде извършен и съответния ремонт. Проблемът, обаче, е съвсем другаде. Проблемът е в изкуственото усложняване на детайлите, възлите и агрегатите на автомобилите. Докато преди до тридесетина години в един автомобил със средно ниво на оборудване е имало, да речем, 4500 части, сега са сигурно 20 000. Дори и при равен шанс за дефект, модулите са повече, откъдето и честотата на дефектите в един нов автомобил е много по-висока. Възникват и много въпроси, като например, как при увеличаване на сложността на автомобилите и броя на детайлите цената на автомобилите остава сравнително непроменена? Дали не е за сметка на качеството и ресурса на някои от детайлите? Или от качествения контрол? За съжаление новите автомобили са проектирани така, че след десетата година обслужването и ремонтите им да бъдат неизгодни. Което, естествено не е в услуга на клиентите. Мина времето, в което купетата на автомобилите се правеха в оловна баня, а при кадърно обслужване на ходова част, агрегат и скоростна кутия можеха да надживеят и собственика си. Сега имаме фабрики за тамагочита, само дето цената им е безумно скъпа. Все още японските марки се държат, но заради натиска и затягащите се екологични норми и норми за сигурност и те ще бъдат принудени да правят тамагочита!
не само 1 млн, всички са дефектни, както и бмв и мб и фв, не купувайте немски щайги, не са като преди 20-30г,
Ами хора,това е печеливша стратегия,да се продава нещо с име,но с евтина изработка! Колко пари са нагушкали собствениците ...
Алоооу абе бегайте с тия кене.и ауди и тн курни.и,как ви прескачам по светофарите и гледате да не сте дръпнали ръчната муахахах.
Не само Бентли (с технически и изп. директор германци и шаси/двигатели/трансмисии от А8, само кожата и дървото е "английско"...) Може би визираш в Ролс Ройс - имам приятел работещ като инженер там (макар и в авиоотдела) и потвърждава че всичката техника вътре е БМВ)...Анаглогично и за Бугати и Ламборгини по отношение на VW...Порше и Майбах версиите на S ако не ги водиш луксозни пак нищо друго не остава в топ сегмента, било то "луксозен" или "премиум"
Сравнени с автомобил от същата марка произведен преди 20 и повече години и още в движение тези автомобили са едни смешни недоносчета. Единственият минус на старото Ауди е липсата на модерна визия и последните постижения на IT технологиите. Оттук започва голямато разочарование. Старите са със страхотни пластмаси и тапицерия. Още не скърцат освен ако автомобилът не е търпял силен удар. Материалите са първокачествени, а не евтини, както при настоящите. Дори и старомоден външният вид излъчва солидност и респект, които при новите съвсем липсват. Возията съща е невероятна и несравнима с тази на новите. Сегашните са все едно, че гледаш поредното азиатско недоносче. Двигателите са върхът на бракоделието. Евтини и некачествени материали плюс огромни недостатъци в конструкцията. С цел зле разбрана "екологичност" надеждността е сведена много под нивото на Москвич от социализма. Още много може да се изпише. Марката определено изгуби верни клиенти, които държаха на надеждността и качеството. Останаха гъзарите и първенютата.
Имал съм няколко Ауди-та, факт е изключителното качество на изработката на всеки един от тези произведени през различни години автомобили. Не можеш обаче да твърдиш, че возията и изработката на по-старите модели е по-добра от тази на новите според мен. А външния вид на всяко Ауди (от средния клас нагоре) вдъхва респект. И верните клиенти на марката сме си......верни клиенти на марката. Останалите искате ново Ауди за 3000 лв, ама ако може на изплащане...и без дефекти де!
Абе... моя 5-годишен Фиат ходеше по-рядко в сервиза, отколкото Ауди-тата, BMW-тата и Mercedes-ите на колегите и на фирмата, включително тези за по над 300000лв. Да не говорим, че аз повече от 1300лв за ремонт не съм давал, а на една A6-ца само едната дюза беше толкова, а хидротрансформатора към 8000лв... Като ги пишете тия глупости мислите ли, че някой ви вярва? Една дърта А4-ка само нямаше проблеми от всичките коли от изброените марки...
Не в луксозния, а в премиум сегмента са въпросните немски марки. В луксозния няма нито една немска (ако не броиш Бентли за немска).
От 6 години с а5 (от магазина, не от горубляне) и нямам нито един дефект. Прекрасен автомобил
Като видиш статистиките по продажби на Ауди, БМВ и Мерцедес в луксозния сегмент, бързо разбираш за какво "осиране" става дума :)
Ауди, БМВ, Мерцедес се осраха тотално и се превърнаха в кичести и лъскави електронни курници за комплексари. Трябва да си много здухан и заблуден за да си купиш такова недоразумение. На хапналите дръвцето- честито!
1.27 млн. дефектни Audi-та
Audi стартира мащабна акция, за да отстрани дефекти в новите си автомобили.
Обратно в новината