1.27 млн. дефектни Audi-та

Audi стартира мащабна акция, за да отстрани дефекти в новите си автомобили.

Обратно в новината

Коментари - 1.27 млн. дефектни Audi-та | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

моето ауди е на 452000 мили и гори 5.8 на дулуг пут пулни километрая ,стигнете ме

ДО МУНЧО: Ела да се дръпнеме някъде с кенефа ми 233 к.с. Весели празници!

Айде ама да не ревеш после,нали знаеш там където спира дизела (при 4000 об мин) бензина започва да върви.233 кс печка,аз съм 230 кс бензин бейби.

Случват се такива неща. Ударът за Ауди няма да е много голям, защото така или иначе собствениците на тези сравнително нови автомобили извършват инспекциите в оторизирани сервизи на Ауди и тогава ще бъде извършен и съответния ремонт. Проблемът, обаче, е съвсем другаде. Проблемът е в изкуственото усложняване на детайлите, възлите и агрегатите на автомобилите. Докато преди до тридесетина години в един автомобил със средно ниво на оборудване е имало, да речем, 4500 части, сега са сигурно 20 000. Дори и при равен шанс за дефект, модулите са повече, откъдето и честотата на дефектите в един нов автомобил е много по-висока. Възникват и много въпроси, като например, как при увеличаване на сложността на автомобилите и броя на детайлите цената на автомобилите остава сравнително непроменена? Дали не е за сметка на качеството и ресурса на някои от детайлите? Или от качествения контрол? За съжаление новите автомобили са проектирани така, че след десетата година обслужването и ремонтите им да бъдат неизгодни. Което, естествено не е в услуга на клиентите. Мина времето, в което купетата на автомобилите се правеха в оловна баня, а при кадърно обслужване на ходова част, агрегат и скоростна кутия можеха да надживеят и собственика си. Сега имаме фабрики за тамагочита, само дето цената им е безумно скъпа. Все още японските марки се държат, но заради натиска и затягащите се екологични норми и норми за сигурност и те ще бъдат принудени да правят тамагочита!

не само 1 млн, всички са дефектни, както и бмв и мб и фв, не купувайте немски щайги, не са като преди 20-30г,

... купи си пасатче, братче...

Ами хора,това е печеливша стратегия,да се продава нещо с име,но с евтина изработка! Колко пари са нагушкали собствениците ...

Алоооу абе бегайте с тия кене.и ауди и тн курни.и,как ви прескачам по светофарите и гледате да не сте дръпнали ръчната муахахах.

Не само Бентли (с технически и изп. директор германци и шаси/двигатели/трансмисии от А8, само кожата и дървото е "английско"...) Може би визираш в Ролс Ройс - имам приятел работещ като инженер там (макар и в авиоотдела) и потвърждава че всичката техника вътре е БМВ)...Анаглогично и за Бугати и Ламборгини по отношение на VW...Порше и Майбах версиите на S ако не ги водиш луксозни пак нищо друго не остава в топ сегмента, било то "луксозен" или "премиум"

Е много ве...

Така е с евтините марки, некачествени боклуци.

Ники

Сравнени с автомобил от същата марка произведен преди 20 и повече години и още в движение тези автомобили са едни смешни недоносчета. Единственият минус на старото Ауди е липсата на модерна визия и последните постижения на IT технологиите. Оттук започва голямато разочарование. Старите са със страхотни пластмаси и тапицерия. Още не скърцат освен ако автомобилът не е търпял силен удар. Материалите са първокачествени, а не евтини, както при настоящите. Дори и старомоден външният вид излъчва солидност и респект, които при новите съвсем липсват. Возията съща е невероятна и несравнима с тази на новите. Сегашните са все едно, че гледаш поредното азиатско недоносче. Двигателите са върхът на бракоделието. Евтини и некачествени материали плюс огромни недостатъци в конструкцията. С цел зле разбрана "екологичност" надеждността е сведена много под нивото на Москвич от социализма. Още много може да се изпише. Марката определено изгуби верни клиенти, които държаха на надеждността и качеството. Останаха гъзарите и първенютата.

Имал съм няколко Ауди-та, факт е изключителното качество на изработката на всеки един от тези произведени през различни години автомобили. Не можеш обаче да твърдиш, че возията и изработката на по-старите модели е по-добра от тази на новите според мен. А външния вид на всяко Ауди (от средния клас нагоре) вдъхва респект. И верните клиенти на марката сме си......верни клиенти на марката. Останалите искате ново Ауди за 3000 лв, ама ако може на изплащане...и без дефекти де!

Абе... моя 5-годишен Фиат ходеше по-рядко в сервиза, отколкото Ауди-тата, BMW-тата и Mercedes-ите на колегите и на фирмата, включително тези за по над 300000лв. Да не говорим, че аз повече от 1300лв за ремонт не съм давал, а на една A6-ца само едната дюза беше толкова, а хидротрансформатора към 8000лв... Като ги пишете тия глупости мислите ли, че някой ви вярва? Една дърта А4-ка само нямаше проблеми от всичките коли от изброените марки...

Не в луксозния, а в премиум сегмента са въпросните немски марки. В луксозния няма нито една немска (ако не броиш Бентли за немска).

От 6 години с а5 (от магазина, не от горубляне) и нямам нито един дефект. Прекрасен автомобил

Е, той късмета все ще ти изневери...

докато ми изневери ще съм си купил ново и отново няма да имам проблеми докато ти ще си търсиш поредното недоразумение по автоморгите ;)

И аз съм доволна от А4 б7 3.0 тди куатро.

Аз пък съм много доволен от моето А4 S line.

Като видиш статистиките по продажби на Ауди, БМВ и Мерцедес в луксозния сегмент, бързо разбираш за какво "осиране" става дума :)

Ауди, БМВ, Мерцедес се осраха тотално и се превърнаха в кичести и лъскави електронни курници за комплексари. Трябва да си много здухан и заблуден за да си купиш такова недоразумение. На хапналите дръвцето- честито!

В топ 10 на най-скапаните двигатели 4 позиции.Тези кенефи продължават да ги купуват наивници,Жалко е.