"Наточената" каросерия залага на контраста на материалите и цветовете. Калниците и вратите са сякаш изваяни от лист чиста мед. Блестящ като огледало, този материал не е защитен от нищо изкуствено и следователно с течение на времето ще се покрие с патина. Останалите панели на каросерията са от карбон в черен мат.
Вижте снимки >>
Изключително елегантната предна част сякаш цепи въздуха. Решетката е вертикална, а светлините LED, издължени и широки. Въздушният поток се разделя на две части: едната прониква в автомобила, за да захрани двигателя, а другата преминава отвън, по задните панели и покрива с двойна изпъкналост.
Onyx е връзка между традицията и бъдещето. Той е част от настоящето, отдавайки почит на RCZ чрез вдлъбнатия си покрив и алуминиевите арки. Напълно прозрачните стъкла и покрив са изработени от РММА (метилов полиметакрилат) и подчертават карбона на купето. Затваряйки „пашкула“, те гарантират на пътниците оптимална защита чрез ултра-устойчивата си наноструктура.
Суперколата разполага със заден дифузьор и 20-инчови джанти от въглеродни влакна, обути в гуми Michelin с размери 275/30 отпред и 345/30 отзад.
Високотехнологичната кабина има минималистичен дизайн с цифров инструментален блок, волан от въглеродни влакна и монтирано на покрива цифрово огледало за обратно виждане. 
Захванатите директно за карбоновия блок двигател V8 хибрид HDi FAP 3,7 л и ходова част са плод на опита на Peugeot Sport, натрупан и доказан на пистите в цял свят. Двигателят се охлажда от тръби, които минават по тавана през контакти NACA. Той предава своите 600 к.с. на задните колела посредством секвенциална 6-степенна скоростна кутия. Тази мощност експлоатира оптимално компактните размери на каросерията : 4,65м дължина, 2,20м широчина, 1,13м височина … 1100 кг …
Интелигентната технология HYbrid4 позволява използване на кинетичната енергия, която по принцип се губи по време на забавяне. Тази енергия се складира в литиево-йонни батерии и после се възстановява при ускоряване, увеличавайки мощността с допълнителни 80 к.с.