Porsche 911 получи нови варианти със задвижване на всички колела
Най-новата версия на Carrera 4S дебютира на пазара като Coupe, Cabriolet и Targa 4S с двойно предаване 4х4
Porsche разширява моделната серия на 911 с три нови варианта със задвижване на всички колела 4х4. Най-новата версия на Carrera 4S се представя на пазара като купе, кабриолет и Targa 4S. С тези премиери броят на вариантите със задвижване на всички колела на Porsche 911 вече достига шест. Значително промененото задвижване на спортния автомобил с двойно предаване осигурява осезаема промяна в емоционалния характер на поведението му в сравнение с това на предшествениците. Допълнителни възможности за индивидуализация и разширен списък със стандартно оборудване допълват цялостния пакет.
Вижте новите варианти на Porsche 911 Carrera 4S >> >> >>
Около половината от всички клиенти, които се насочват към вариантите S на Porsche 911, избират задвижване на всички колела с основателна причина - това технологично решение осигурява максимално сцепление при лошо време. В региони с променлив климат или предизвикателни условия на движение на пътя, Porsche 911 със задвижване на всички колела създава допълнителна увереност зад волана.

Новото Porsche 911 Carrera S идва без ръчна скоростна кутия
Подобно на всички модели с двойно предаване на Porsche 911, вариантите S също са проектирани с идеята за създаване на динамика на шофиране с приоритет към задвижването на задните колела. При необходимост системата Porsche Traction Management (PTM) насочва по-голям въртящ момент към предния мост, като по този начин увеличава сцеплението на гумите и подобрява стабилността при шофиране.
Както при предшествениците, системата с многодискови съединители в предния диференциал, който продължава да използва система за водно охлаждане, се управлява електромеханично. Леко променено е единствено предавателното число на главното предаване в предния мост. Каросерията на Porsche 911 Targa се предлага само и единствено във вариант със задвижване на всички колела.
Подобрени характеристики на шофиране
Новите варианти със задвижване на всички колела на Porsche 911 използват усъвършенстваното задвижване на Carrera S. Неговият 3,0-литров 6-цилиндров боксерен двигател с два турбокомпресора разполага с мощност от 480 к.с. Така той осигурява с 30 к.с. повече мощност от тази на предшественика. Това увеличение на динамичните му параметри се дължи отчасти на променената технология на междинните охладители, чиято конструкция е заимствана от тези на Porsche 911 Turbo.
Този мощен двигател е съчетан с 8-степенна автоматична трансмисия на Porsche с два съединителя (PDK), която предава мощността на агрегата към четирите колела. Новото Porsche 911 Carrera 4S Coupe ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди с пакет Sport Chrono и достига максимална скорост от 308 км/ч.
60 години Porsche 911 Targa - една идея, която вече има история
В продължение на 60 години Porsche 911 Targa съчетава удоволствието от шофирането на кабриолет с комфорта на купе през цялата година. Оригиналната версия на този модел е отговорът на Porsche на дискусиите и опасенията на американския пазар относно безопасността на традиционните кабриолети. Каросерията Targa дебютира през септември 1965 г. на автомобилното изложение IAA във Франкфурт на Майн и е наречена "безопасен кабриолет".
Подобно на много иновативни решения на Porsche, елегантната широка рамка, често наричана ролбар, е вдъхновена от моторните спортове. С подвижен покрив и прибиращ се заден прозорец, автомобилът предоставя на шофьорите, загрижени за безопасността, усещането за пътуване в пълноценен кабриолет. Името Targa произхожда от известното сицилианско състезание за издръжливост Targa Florio.
В наши дни Porsche 911 Targa вече само по себе си е икона, непрекъснато усъвършенствана по отношение на инженерните решения и дизайна в продължение на шест десетилетия. С представянето на Porsche 911 Targa от поколение 993 през 1993 г. отпада нуждата от ръчно сваляне на покрива, а от 2006 г. насам Porsche 911 Targa се предлага изключително със задвижване на всички колела.
От 2014 г. в модела се интегрират напълно автоматични механизми за отваряне на покрива: в рамките на 19 секунди. Спортният автомобил, наподобяващ купе, се трансформира в автомобил с отворен покрив в зрелищна хореографска последователност. Стъкленият заден прозорец се изтегля назад, а сегментът на покрива се сгъва елегантно. Широката рамка и обгръщащият заден прозорец са ясен спомен за оригиналния модел. Модулът на покрива на настоящата Targa се предлага в четири цвята - черен, син, червен и кафяв.
Подобрено стандартно оборудване
Стандартното оборудване е значително подобрено в сравнение с това на предишните модели. То включва колела с различен размер от 20 и 21 инча с дизайн от Carrera S с променен дизайн, технология за синхронизирано разпределение на въртящия момент, система за векторно разпределение на въртящия момент Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) и спортна изпускателна система с отличителен звук, типичен за Porsche 911.
Стандартното оборудване включва спирачната система от моделите GTS с червени спирачни апарати и дискове с диаметър от 408 мм на предния мост и 380 мм на задния. Новото Porsche 911 Targa 4S е оборудвано стандартно и със система за завиване на задните колела. Докато Porsche 911 Cabriolet 4S и Targa 4S са със задни седалки, Porsche предлага версията Coupe стандартно като двуместен автомобил. Система от задни седалки може да бъде конфигурирана без допълнително заплащане.
Porsche оборудва интериора на спортния автомобил със задвижване на всички колела с кожен пакет. Матричните LED предни светлини и безжичното зареждане на смартфони също са включени като стандартно оборудване. Към това се добавят електрически сгъваеми външни огледала с осветление на рамките им, пакет Light Design, автоматично затъмняващи се вътрешни и външни огледала с вграден сензор за дъжд и предупреждение за напускане на лентата на движение. Porsche предлага широка гама от други опции за индивидуализация, включително голямо разнообразие от комбинации на цветовете и материалите, както и звукови, асистиращи и покривни системи.
Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.