Шведската "Волво" обяви, че проучва възможността да построи производствен център в Индия като част от плановете си да увеличи двойно световните си продажби, предаде АФП, цитирана от БГНЕС.

Компанията цели да удвои продажбите си по света на 800 хиляди автомобила до 2020 от сегашните 440 хиляди годишно.
"Има смисъл в това да построим производствено съоръжение в Индия, тъй като целим продажбите ни тук да достигнат 20 000 до 2020", обясни изпълнителният директор на "Волво Ауто Индия" Томас Ернберг в западния град Ахмедабад. "Група в рамките на Волво в момента изготвя доклад за изпълнимост".

Европейската марка продаде 820 коли в Индия през т.г. Резултатът е с 320 автомобила по-висок спрямо предходната 2011. Компанията очаква през 2013 продажбите да достигнат 1200.