Американското подразделение на Volkswagen обяви върховото класиране на електрическия ID. Buzz от моделна година 2025 в сегмента "Най-добър миниван" на престижното ежегодно проучване на J.D. Power. Електрическият миниван ID. Buzz се открои със своето превъзходно задвижване и дизайн, допринасяйки за най-добрата обща оценка на марката Volkswagen след цялостното обновление на проучването и неговите критерии през 2020 година.

Volkswagen ID. Buzz GTX идва с два електромотора и 340 конски сили

Проучването на J.D. Power представя резултатите от оценката по обективни критерии в 10 области на емоционалната привързаност и степента на въодушевление на собствениците на автомобилите, включени в проучването. Резултатите в изданието от 2025 година отразяват обобщените отговори на над 84 000 собственици на нови автомобили от моделната 2025 година.

С резултат от 882 индекс точки в класацията на J.D. Power, електрическият миниван ID. Buzz показа значително по-високо постижение от средното за моделите в този пазарен сегмент, получавайки отлични отзиви за външния дизайн, плавното и мощно електрическо задвижване и за лекотата на употреба и удобството на интериора. Моделът постигна и най-високия резултат в класацията за "Задвижване" в категорията "Масов пазар", противопоставяйки се на преобладаващата негативна тенденция към неубедително представяне на моделите в индустрията като цяло.

Президентът на J.D. Power Дъг Бетс връчи лично наградата за "Най-добър миниван" на ID. Buzz в офиса на Volkswagen AG във Вашингтон

Снимка: Volkswagen

"ID. Buzz успя да обедини в едно традициите на марката Volkswagen със съвременните иновации в областта на електрическата мобилност и очевидно ставаме свидетели на положителната потребителска реакция на това постижение", посочи Кьел Грунер, президент и главен изпълнителен директор на Volkswagen Group в Америка.

"Това високо отличие е ясен сигнал, че емоционалният дизайн, усъвършенстваните технологични решения и отличните показатели на електрическото задвижване могат да се съчетаят по начин, който да предизвика истинско въодушевление сред съвременните собственици на нови автомобили", допълни Грунер.

Снимка: Volkswagen

"За нас тази награда е особено важна, защото проучването е фокусирано върху удовлетвореността на клиентите, а за нас тя е основният фактор за успеха на нашата марка. Затова сме изключително доволни от факта, че ID. Buzz спечели веднага в своята категория малко след пазарната си премиера в Северна Америка. Разбира се, удовлетворени сме и от отличното класиране на марката Volkswagen, която успя да запази своята позиция в общата ранглиста на представените марки на масовия пазар", каза Щефан Меха, главен изпълнителен директор на Volkswagen Лекотоварни автомобили.

Снимка: Volkswagen

Марката Volkswagen се класира на шесто място сред всички представени на масовия автомобилен пазар в САЩ марки, постигайки висока оценка от 845 точки. Този резултат е с пет точки над средния за сегмента и бележи подобрение в ключови области като разход на гориво (+36 точки) и информационно-развлекателна система (+9 точки).

Наред с водещия в своята област ID. Buzz, важна роля за повишаване на общата оценка на марката Volkswagen в класацията на J.D. Power изигра и представянето на Jetta, която формира около 20% от обема на продажбите на компанията на американския пазар и подобрява своето представяне в тазгодишното издание на проучването с 6 точки.

Снимка: Volkswagen

Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.