Volkswagen ID. Buzz спечели наградата „Най-добър миниван“ на J.D. Power
Електрическият миниван ID. Buzz показа, че се радва на отличен прием сред потребителите на американския пазар
Американското подразделение на Volkswagen обяви върховото класиране на електрическия ID. Buzz от моделна година 2025 в сегмента "Най-добър миниван" на престижното ежегодно проучване на J.D. Power. Електрическият миниван ID. Buzz се открои със своето превъзходно задвижване и дизайн, допринасяйки за най-добрата обща оценка на марката Volkswagen след цялостното обновление на проучването и неговите критерии през 2020 година.

Volkswagen ID. Buzz GTX идва с два електромотора и 340 конски сили
Проучването на J.D. Power представя резултатите от оценката по обективни критерии в 10 области на емоционалната привързаност и степента на въодушевление на собствениците на автомобилите, включени в проучването. Резултатите в изданието от 2025 година отразяват обобщените отговори на над 84 000 собственици на нови автомобили от моделната 2025 година.
С резултат от 882 индекс точки в класацията на J.D. Power, електрическият миниван ID. Buzz показа значително по-високо постижение от средното за моделите в този пазарен сегмент, получавайки отлични отзиви за външния дизайн, плавното и мощно електрическо задвижване и за лекотата на употреба и удобството на интериора. Моделът постигна и най-високия резултат в класацията за "Задвижване" в категорията "Масов пазар", противопоставяйки се на преобладаващата негативна тенденция към неубедително представяне на моделите в индустрията като цяло.
Президентът на J.D. Power Дъг Бетс връчи лично наградата за "Най-добър миниван" на ID. Buzz в офиса на Volkswagen AG във Вашингтон
Снимка: Volkswagen"ID. Buzz успя да обедини в едно традициите на марката Volkswagen със съвременните иновации в областта на електрическата мобилност и очевидно ставаме свидетели на положителната потребителска реакция на това постижение", посочи Кьел Грунер, президент и главен изпълнителен директор на Volkswagen Group в Америка.
"Това високо отличие е ясен сигнал, че емоционалният дизайн, усъвършенстваните технологични решения и отличните показатели на електрическото задвижване могат да се съчетаят по начин, който да предизвика истинско въодушевление сред съвременните собственици на нови автомобили", допълни Грунер.
"За нас тази награда е особено важна, защото проучването е фокусирано върху удовлетвореността на клиентите, а за нас тя е основният фактор за успеха на нашата марка. Затова сме изключително доволни от факта, че ID. Buzz спечели веднага в своята категория малко след пазарната си премиера в Северна Америка. Разбира се, удовлетворени сме и от отличното класиране на марката Volkswagen, която успя да запази своята позиция в общата ранглиста на представените марки на масовия пазар", каза Щефан Меха, главен изпълнителен директор на Volkswagen Лекотоварни автомобили.
Марката Volkswagen се класира на шесто място сред всички представени на масовия автомобилен пазар в САЩ марки, постигайки висока оценка от 845 точки. Този резултат е с пет точки над средния за сегмента и бележи подобрение в ключови области като разход на гориво (+36 точки) и информационно-развлекателна система (+9 точки).
Наред с водещия в своята област ID. Buzz, важна роля за повишаване на общата оценка на марката Volkswagen в класацията на J.D. Power изигра и представянето на Jetta, която формира около 20% от обема на продажбите на компанията на американския пазар и подобрява своето представяне в тазгодишното издание на проучването с 6 точки.
Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.