Volkswagen ID. Buzz GTX идва с два електромотора и 340 конски сили
Новата версия на ID. Buzz Pro е с по-дълго междуосие, има място за 7 човека и по-голяма батерия за автономен пробег до 487 км
Емблематичният пътнически електрически ван Volkswagen ID. Buzz вече се предлага със система за двойно предаване, а моделът логично е получил допълнението GTX. Има и нова версия на ID. Buzz Pro, която е с по-дълго междуосие, предлага място за до 7 човека и акумулаторна батерия с увеличен капацитет от 86 кВт за постигане на автономен пробег до 487 км според WLTP. Последният вариант на ID. Buzz Pro е оборудван с електрически мотор с мощност 286 к.с. (210 кВт). Версията с дълго междуосие ID. Buzz Pro предлага максимална ефективност и огромно вътрешно пространство с място за до седем души на борда, велосипеди и дъски за сърф.
Вижте новите Volkswagen ID. Buzz GTX и ID. Buzz Pro >> >> >>
Най-мощният модел в гамата ID. Buzz GTX се задвижва от два електромотора и разполага с мощност от 340 к.с. (250 кВт). Той е залог за най-впечатляващите динамични показатели в историята на Bulli. Моделът с включена в серийното оборудване система за двойно предаване се отличава с ненадмината в класа динамика и възможност за теглене на тежки прикачени товари. Новият ID. Buzz GTX може да бъде конфигуриран във варианти с нормално и дълго междуосие.
Новият Volkswagen ID. Buzz GTX впечатлява със своя емблематичен дизайн и е невероятно практичен и всестранно развит със своята всестранна приложимост. Новият ID. Buzz бързо се превърна в уникален в световен мащаб електромобил. Сега подразделението Volkswagen за лекотоварни автомобили продължава да развива електрическия наследник на легендарния Bulli като разширява и обновява моделната гама.
Новият Volkswagen ID. Buzz GTX има увеличен автономен пробег и по-кратък престой при използване на бързозарядни станции. Благодарение на включената в стандартното оборудване акумулаторна батерия с капацитет от 86 кВтч, оптималният автономен пробег WLTP с едно зареждане на новия ID. Buzz Pro с дълго междуосие вече достига между 453 до 487 км в зависимост от нивото на оборудване.
При версията ID. Buzz Pro с нормално междуосие и акумулаторна батерия с капацитет 79 кВтч автономният пробег се движи между 423 и 461 км. Всички версии на ID. Buzz с капацитет на акумулаторната батерия от 79 кВтч могат да използват станции с прав ток (DC) за бързо зареждане с максимална зарядна мощност до 185 кВт, а при версиите с капацитет 86 кВт максималната мощност може да достигне дори 200 кВт.
При използване на максималната зарядна мощност, акумулаторната батерия с капацитет 79 кВт може да се зареди от 10 до 80% в рамките на по-малко от 30 минути. При батерията с капацитет 86 кВт това време също е под 30 минути, благодарение на възможността за използване на по-висока зарядна мощност.
Новите версии на ID. Buzz с дълго междуосие LWB в размер на 3,24 метра достигат обща дължина на каросерията от 4,96 метра. В сравнение със междуосието в размер на 2,99 метра при версиите с нормално междуосие, увеличението е 25 см. Тази допълнителна дължина осигурява достатъчно вътрешен простор за до 7 места по схемата 2/3/2 - две отпред, три на втория и две на третия ред седалки, за още по-голямо багажно пространство и за инсталиране на новата акумулаторна батерия с капацитет 86 кВтч. Версията на ID. Buzz с нормално междуосие, която досега се предлагаше само в 5-местен вариант, вече може да се конфигурира и в 6-местен със схема на местата 2/2/2.
Всички нови варианти в моделната гама на ID. Buzz са преминали през процес на основно обновление и актуализация на хардуера и софтуера. Новост при всички варианти е включеното в стандартното оборудване напълно ново поколение на информационно-развлекателната система с интуитивно управление и бързина на реакциите. Сензорният екран вече е 12,9-инчов вместо 12-инчов досега.
Новост е и вече осветената сензорна лента с плъзгачи за по-удобно регулиране на температурата и силата на звука. Новият гласов асистент IDA дава възможност не само за лесно управление на многобройни функции на автомобила с естествени фрази, но и за търсене на разнообразна информация, за задаване на въпроси и получаване на нови знания по време на път благодарение на онлайн връзката с бази данни като Wikipedia например. Новост при гласовия асистент IDA е и интеграцията на функцията ChatGPT с изкуствен интелект.
Стандартното оборудване на всички варианти на Volkswagen ID. Buzz Pro включва две странични плъзгащи се врати, предни и задни светлини с LED технология, камера за заден ход, мултифункционален волан, система за предупреждение при неволно напускане на лентата, система за аварийно спиране, система Car2X, система за контрол на скоростта на движение, функция за разпознаване на пътни знаци, асистент при паркиране, информационно-развлекателна система Ready 2 Discover, функция за смартфон интеграция App-Connect с включена безжична връзка за Apple CarPlay и Android Auto, интерфейс за свързване на мобилен телефон, автоматична климатична инсталация и система за достъп и стартиране без ключ.
Новият Volkswagen ID. Buzz GTX се различава от ID. Buzz Pro както визуално, така и по отношение на оборудването. Особено силно впечатление прави индивидуалното оформление на предната част на каросерията на GTX с елементи в блестящо черно. Стандартното оборудване на ID. Buzz GTX включва също 20-инчови алуминиеви колела в дизайн Solna, съчетани със стандартно спортно окачване и матрична система IQ.LIGHT на предните LED светлини.
Ексклузивно предложение при ID. Buzz GTX е новото червено лаково покритие в черешово червен цвят. Интериорът на GTX също се отличава с индивидуални нотки като версиите GTX са единствените в гамата, при които арматурното табло е издържано в черно. Освен това седалките се открояват със специфичния за GTX спортен стил с червени декоративни шевове, а мултифункционалният волан е украсен с емблемата на GTX.
Новият Volkswagen ID. Buzz Pro скоро ще може да се поръчва и в България, а стартът на поръчките при ID. Buzz GTX ще бъде даден в края на лятото.