Volkswagen пуска лимитирана серия на електрическия модел ID.3 GTX FIRE+ICE
Новият модел се отличава с ексклузивно лаково покритие и дизайнерски акценти, напомнящи за легендарния Golf „двойка“
Само година след световната премиера на прототипа, Volkswagen пуска лимитирана специална серия на ID.3 GTX FIRE+ICE с динамичен силов агрегат, ексклузивно лаково покритие и множество дизайнерски акценти. Моделът е разработен в сътрудничество с марката за спортно облекло Bogner Fire+Ice, част от базираната в Мюнхен компания за луксозна спортна мода Bogner.
Вижте в детайли новия Volkswagen ID.3 GTX FIRE+ICE >> >> >>
Новият Volkswagen ID.3 GTX FIRE+ICE е с ексклузивно лаково покритие и множество дизайнерски акценти, точно както легендарния Golf 2 Fire and Ice, който постигна изненадващ успех през 90-те години и сега се радва на култов статус сред феновете. В знак на почит към годината на дебюта на оригиналния модел, само 1990 бройки от ID.3 GTX FIRE+ICE ще бъдат налични за поръчка. Цените в Германия започват от 56 020 евро.

Volkswagen посвети специален ID.3 GTX на легендарния Golf „двойка“
"Реакцията на миналогодишния прототип беше поразителна. Много фенове на Volkswagen изразиха силно желание да видят този автомобил в серийно производство и ние бяхме много щастливи да осъществим това желание. Новият ID.3 GTX FIRE+ICE демонстрира емоционалната привлекателност на нашия премиум спортен модел, като същевременно носи частица от историята на Volkswagen в електрическото бъдеще", каза Мартин Сандер, член на Управителния съвет на Volkswagen, отговарящ за продажбите, маркетинга и следпродажбеното обслужване.
Новият ID.3 GTX FIRE+ICE се предлага с мощни двигатели, голяма батерия и висок капацитет за зареждане. Налични са два варианта на двигателя - с мощност 286 к.с. и с 326 к.с. И при двете нива на мощност, електромоторът генерира максимален въртящ момент от 545 Нм. В по-мощната версия, ID.3 GTX Special edition ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди, като електронното регулиране се задейства едва при скорост от 200 км/ч.
Освен това, спортното шаси DCC е стандартно за този модел. То се предлага като опция за версията с мощност 286 к.с. Електрическата енергия идва от литиево-йонна батерия с нетен капацитет 79 кВтч, която може да се зарежда на бързозарядни станции с постоянен ток с мощност до 185 кВт. С тази мощност батерията може да се зареди от 10% до 80% за около 26 минути. Комбинираният пробег по WLTP е до 591 км.
Ултравиолетова боя металик и 20-инчови джанти Locarno
Основната отличителна черта на екстериора на ID.3 GTX FIRE+ICE е неговото ултравиолетово металическо лаково покритие. Уникалната цветова схема е почит към легендарния предшественик Golf 2 Fire and Ice, който се предлагаше в подобен нюанс. Лентата на рамката на покрива също добавя спортен щрих с мощното си червено анодизирано лаково покритие в червен цвят Flaming. Задните колони са украсени с прозрачен матов стикер с геометричния мотив FIRE+ICE.
Спойлерът на покрива е с логото Fire and Ice от 90-те години на миналия век. Комплектът от 20-инчови джанти Locarno подчертават динамичното присъствие на автомобила с ултравиолетово металическо анодизирано лаково покритие, гланцово покритие и впечатляващ червен декоративен капак на централната колела GTX. Задните LED светлини от най-ново поколение са тонирани ексклузивно за специалния модел. Светлинните проекции, които се появяват при отваряне на вратите, показват графики, представящи елементите на огъня и леда съответно от страната на водача и пътника.
Интериор с цветово разделение от червено и синьо
Интериорът се отличава с двуцветна цветова схема. Акцентиращият червен цвят On Fire Red доминира в седалките и шевовете от страната на водача, докато седалките от страната на пътника и интериорът са с дизайнерски елементи в синьо Keep Cool Blue. Воланът, арматурното табло, облицовката на вратите и подовите стелки също са персонализирани с цветни шевове и лога.
Вдъхновени от колекциите Bogner Fire+Ice, седалките са декорирани в стил пухени якета и се отличават с намек за цип и логото FIRE+ICE в центъра. Както при Golf 2 Fire and Ice и прототипа ID.3 GTX, дизайнерите от Volkswagen и Bogner работиха в тясно сътрудничество.
"Възраждането на сътрудничеството между Volkswagen и Bogner Fire+Ice след повече от 30 години и реализирането на сериен модел е важен етап за нас. Това, което започна като прототип, се превърна в автомобил, готов за пазара, който ще развълнува както феновете на емблематичния Golf 2 Fire and Ice, така и ново поколение. Това е силно изявление за значението на свързването на модата и мобилността", каза Даниел Хиндлмайер, управляващ директор на Bogner.
Новият ID.3 GTX FIRE+ICE се предлага с богато стандартно оборудване с набор от функции като стандарт, комбинирани в различни пакети. Пакетът Interior Plus включва първокласни спортни седалки с електрическа функция за масаж, Head-Up дисплей с добавена реалност и озвучителен пакет Harman Kardon. Пакетът Comfort включва 2-зонов климатик и навигационна система.
Пакетът Assistant включва система за паркиране Park Assist Plus, система за задно виждане, безключов достъп и електронен контрол на разстоянието ACC. Освен това, спортното окачване е включено стандартно и в двете версии на модела с ограничена серия. Версията с мощност 326 к.с. е оборудвана и със спортно адаптивно управление на шасито DCC и може да бъде оборудвана със спортни гуми с размер 235 като допълнително оборудване.
Завръщане в миналото през 90-те години на миналия век
През 1990 г. Volkswagen представи специалното издание Fire and Ice на второто поколение Golf, предлагащо ексклузивност както по отношение на спортен дух, така и на комфорт. То е проектирано в сътрудничество с предприемача, моден дизайнер и режисьор Уили Богнер. Със своя екстравагантен вид с тъмновиолетова перлена боя, алуминиеви джанти, преден спойлер и уширение на каросерията, както и двигатели с мощност от 90 до 160 к.с., Golf 2 Fire and Ice бързо се превръща в желана рядкост, особено във версията GTI. Той постига неочакван успех с общо 16 700 продадени бройки - надхвърляйки първоначалния план от само 10 000.
Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.