Спортната кола на 21-и век от BMW и Тoyota (снимки)
Toyota и BMW ще пуснат до 2017 г. два модела спортни коли с обща платформа.
Това ще бъде нов етап в партньорството им, което започна в началото на 2013 г., съобщава икономическият ежедневник "Никкей".
Колите ще имат различна естетика и ще бъдат продавани под съответната марка – Z4 за германската компания, и Supra за японската, която така ще пусне нов модел от популярния автомобил, продаван от 1978 до 2002 г., пише изданието, цитирано от БГНЕС.
Вижте снимки >>
Наред със създаването на обща платформа двете компании планират и съвместно производство.
Проектът беше представен паралелно в края на 2013 г. в германската преса от представител на BMW, който обеща появата на "спортната кола на 21-и век".
Говорител на Toyota увери, че "все още няма решение за типа коли".
Toyota и BMW поддържат тясно партньорство, което се изразява в сътрудничество в изследването на електрическите автомобили, композитните материали (въглеродните фибри, в които BMW инвестира много) и в дизеловите двигатели.
Според "Никкей" Toyota цели чрез сътрудничеството да се възползва от експертизата на концерна от Мюнхен в луксозните коли и същевременно да намали обичайно много високите разходи за развиването на тези технологии.
Колите ще имат различна естетика и ще бъдат продавани под съответната марка – Z4 за германската компания, и Supra за японската, която така ще пусне нов модел от популярния автомобил, продаван от 1978 до 2002 г., пише изданието, цитирано от БГНЕС.
Вижте снимки >>
Наред със създаването на обща платформа двете компании планират и съвместно производство.
Проектът беше представен паралелно в края на 2013 г. в германската преса от представител на BMW, който обеща появата на "спортната кола на 21-и век".
Говорител на Toyota увери, че "все още няма решение за типа коли".
Toyota и BMW поддържат тясно партньорство, което се изразява в сътрудничество в изследването на електрическите автомобили, композитните материали (въглеродните фибри, в които BMW инвестира много) и в дизеловите двигатели.
Според "Никкей" Toyota цели чрез сътрудничеството да се възползва от експертизата на концерна от Мюнхен в луксозните коли и същевременно да намали обичайно много високите разходи за развиването на тези технологии.