CSM освен това вижда и потенциално развитие на пазара в Северна Америка през 2009 година, като подчертава, че това ще бъде бавна, но постоянна тенденция. По-голямата част от печалбите обаче се очаква да отидат при т.нар. Азиатска четворка - Toyota, Honda, Nissan и Hyundai/Kia. В Европа развитието ще бъде фокусирано в Централна и Източна Европа, докато Западната част ще остане в застой, като до 2014 година се очаква увеличение с по-малко от един процент. От CSM вярват, че до 2014 година Русия ще изпревари Германия в ролята на най-големия автомобилен пазар, но Германия ще продължи да доминира като производител. Присъствието на Индия на глобалната сцена ще се чувства все по-осезаемо, като до 2028 година продукцията им ще скочи на 200 милиона автомобила, като съответно процентово става дума за 16 % скок в производството на леки коли. Освен това в Индия повече граждани ще си купуват коли, отколкото в Китай, което се дължи до голяма степен на бързо развиващата се работна класа, която нараства почти двойно в сравнение с китайската. Китай иначе също ще отбележи видим растеж, като от CSМ вярват, че китайските продажби на автомобили ще надвишат тези в Щатите до средата на 20-те години.