Съдружниците очакват обемите на пазара за литиево-йонни батерии да нараснат до 3 милиона автмобили до 2015. Седалището на джoйнт венчъра е в Сувон, Южна Корея, с още производствени ресурси в Германия и Корея. Предприятието на Bosch и Samsung не е единственото, което работи здраво върху производството на литиево-йонни батерии за хибридни и електрически коли. Ener1, компания с централен офис в Ню Йорк, е убедена, че може да намали разходите за литиево-йонни батерии за задвижване на коли с 50%, съобщи нейният изпълнителен директор Чарлс Гасенхаймер пред Ройтерс. Въпреки че Еner1 не е сключила споразумение с автомобилен производител досега, тя ще подпише две сделки за разработка на батерии тази година, съобщиха оттам. Ако цената на петрола се задържи $100 за барел, намалението с 50% на разходите за батерия ще стимулира броят купувачи на хибридни коли да се увеличи за по-малко от 2 години, вместо прогнозираните 7 до 8 години, твърдят от Ener1.