Новият Hyundai Santa Fe влезе убедително в премиум сегмента (тест-драйв)

Петото поколение на големия кросоувър предлага варианти с 5, 6 или 7 места с два вида хибридно задвижване и множество практични функции

Обратно в новината

Коментари - Новият Hyundai Santa Fe влезе убедително в премиум сегмента (тест-драйв) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пълна простотия!

Уникално грозен автомобил

На живо колата е много грозна

Някой си е направил майтап със задницата ;)

отпред а-ха да влезе в премиума, ама отзад нещо яко се е запънал - мяза на изсипано прасе!

за движение с постоянна скорост са необходими 15-20кВт. По- голяма мощност трябва само при бързо ускорение, а това хибрида го може. Примерно 70% от китайските коли са с 1.5 двигател (без турбо, с турбо, хибрден). За какво ви е да лашкате 7-8 бутала нагоре надолу за вземте я 100 метра отсечка с 1 сек по бързо - колко от вас са карали с 300кс поне час - николко - защото бензина ще ви свърши още на 20 минута и ще трябва да смените мотора после. Дизайна в някои отношения е свеж, но с тези огромни екрани които светят в очите на шофьора непрекъснато е прекалено.

Ха, ха, коя е тая постоянна скорост, бре? Аеродинамичното съпротивление расте експоненциално на скоростта, а този кашон е скаран с аеродинамиката. При движение по наклон кво правим? Това от София до траяновия тунел как го виждаш? За ускорението при изпреварване нещо да кажеш? Ако ще разчиташ на електродвигателите да помагат, то хибридът е взел най-лошата от ДВГто и от електрокарите.

Електромотора има моментален въртящ момент и може да изпрвариш светкавично - дори хибридната ми дачия го може. Но това което ти не можеш да направиш с товята мощна многоцилиндрова кола - аз го мога - минах 960км (до морето и обратно ) с 43.6л бензин и имах още за 110км. По магистрала не е важно макс. скорост а средната, а тя в повечто случаи е около 100км/ч колко и да настъпваш

Що се излагате? Тоя двигател 1.6 е за автомобили, които тежат наполовина на този. Като го гледам какво кубче е, при изкачване сигурно ще трябва да слизаш да го буташ.

В нормалния свят, Санта Фето е с минимум 2.5 турбо двигател, който прави 300кс. В ЕС се ебават с нас.

Като го гледам само по цена е премиум. Сега ще ми трябва психотерапия след като видях задницата.

По вкус и цвет товарища нет…казват руснаците. Ако не ви харесва , не купувайте…дори да имате парите! Едно нещо не разбирам…банките у нас имат милиарди печалби, хората държат в тях милиарди , а една съвсем обикновена кола / за съвременните разбирания/ у нас се предлага за 99 800 лева / $ 52 894 /, а зад океана за само $ 33 200 !!! И на всичко отгоре има такива които купуват, финансовите органи си спинкат и си папкат рушветите!

Хюндай и премиум сегмент...

Автомобилните компании се пънат да са "иновативни", толкова повече парите ми си остават в банковата сметка. На този етап съм склонен да плащам висок данък за да се возя на "класически" автомобил преди счетоводители, бюрократи и олигофрени милениъли и джен зи да затрият миналото постигнато с толкова труд. Ве осмаци докато не ги забранят със закон. Тва е. А и излиза по-евтино да реставрирам топ автомобил от преди 2005 та от колкото да загубя парите си и да кисна по сервизите щото съм "модерен". Не благодаря. Карайте си варела с двигател на ВАЗ 2101.

Все в някой момент изборът ти ще стане, или да се бръкнеш, или да ходиш пеша.

До десет години ще избутам. Дотогава всичката тая зелена енергия ще е затрила каквото се сетиш от "демократичните" кочини а Китаеца ще е дръпнал и в ДВГ. Ако пък няма опция дори и сега тия пари дето ги искат за опели и хюндай имат електрични с оборудване ниво ролс ройс. За това искат тарифи да им набиват. Щото евроджендернята се закопа.

А? Това е много грозна кола, с огромни размери, слаби двигатели, тясна вътре, грозно и глупаво сложени дисплеи и евтини пластмаси. Гледах я обстойно на живо, даже и покарах малко. Нищо не става от тоя корейски боклук.

Китайски сув ако имам пари. И тия замнаха в кенефа. Китаеца поне дава възможности за експерименти в дизайна и няма му мине в най-смелите мечти да набие на СУВ тип копие на Рейндж Ровър 1,6 литра ДВГ. И тия ги хвана педерастията. А иначе като дизайн електричката им ИОНИК 5 е уникална. Как една компания може да направи това?

Не мое зацепи, че Китаеца е в космоса. Нищо, фалитите на евроджендернята ще му помогнат.

Айде бе, сериозно ли бихте си качили децата в китайски джип? А и няма какво да се лъжем - колата в България е статус символ, а с китайска кола социалния ти статус ще клони към отрицателен. Като гледам по пътищата не са се запрескачали китайци, тоя техен възход в Европа ми се струва кьорфишек.

Ми те китайските СУВ изглеждат по същия начин и масово са с 1.5 двигатели. Само не съм сигурен колко са качествени.

Грозно, мудно и лакомо. Това се разбира от статията за новото СФ

Боже, колко е грозна!!!

Лада 1600 визия и двигател.

Много зле откъм дизайн. Много, много зле.

На живо изглежда по-впечатляващо, определено хваща окото. Обаче по същия начин изглеждаше и текущото поколение на Туксон , но от евтините пластмаси доста бързо започва да изглежда захабено. Същото ще е и със Санта Фе-то. Но най-най-големия минус е двигателя 1,6. Просто е несериозно.

1600 кубика за това купе? Полузелено извращение.