Новият Hyundai Santa Fe влезе убедително в премиум сегмента (тест-драйв)

Петото поколение на големия кросоувър предлага варианти с 5, 6 или 7 места с два вида хибридно задвижване и множество практични функции

Обратно в новината

Коментари - Новият Hyundai Santa Fe влезе убедително в премиум сегмента (тест-драйв) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Що се излагате? Тоя двигател 1.6 е за автомобили, които тежат наполовина на този. Като го гледам какво кубче е, при изкачване сигурно ще трябва да слизаш да го буташ.

В нормалния свят, Санта Фето е с минимум 2.5 турбо двигател, който прави 300кс. В ЕС се ебават с нас.

Като го гледам само по цена е премиум. Сега ще ми трябва психотерапия след като видях задницата.

По вкус и цвет товарища нет…казват руснаците. Ако не ви харесва , не купувайте…дори да имате парите! Едно нещо не разбирам…банките у нас имат милиарди печалби, хората държат в тях милиарди , а една съвсем обикновена кола / за съвременните разбирания/ у нас се предлага за 99 800 лева / $ 52 894 /, а зад океана за само $ 33 200 !!! И на всичко отгоре има такива които купуват, финансовите органи си спинкат и си папкат рушветите!

Хюндай и премиум сегмент...

Автомобилните компании се пънат да са "иновативни", толкова повече парите ми си остават в банковата сметка. На този етап съм склонен да плащам висок данък за да се возя на "класически" автомобил преди счетоводители, бюрократи и олигофрени милениъли и джен зи да затрият миналото постигнато с толкова труд. Ве осмаци докато не ги забранят със закон. Тва е. А и излиза по-евтино да реставрирам топ автомобил от преди 2005 та от колкото да загубя парите си и да кисна по сервизите щото съм "модерен". Не благодаря. Карайте си варела с двигател на ВАЗ 2101.

Все в някой момент изборът ти ще стане, или да се бръкнеш, или да ходиш пеша.

До десет години ще избутам. Дотогава всичката тая зелена енергия ще е затрила каквото се сетиш от "демократичните" кочини а Китаеца ще е дръпнал и в ДВГ. Ако пък няма опция дори и сега тия пари дето ги искат за опели и хюндай имат електрични с оборудване ниво ролс ройс. За това искат тарифи да им набиват. Щото евроджендернята се закопа.

А? Това е много грозна кола, с огромни размери, слаби двигатели, тясна вътре, грозно и глупаво сложени дисплеи и евтини пластмаси. Гледах я обстойно на живо, даже и покарах малко. Нищо не става от тоя корейски боклук.

Китайски сув ако имам пари. И тия замнаха в кенефа. Китаеца поне дава възможности за експерименти в дизайна и няма му мине в най-смелите мечти да набие на СУВ тип копие на Рейндж Ровър 1,6 литра ДВГ. И тия ги хвана педерастията. А иначе като дизайн електричката им ИОНИК 5 е уникална. Как една компания може да направи това?

Не мое зацепи, че Китаеца е в космоса. Нищо, фалитите на евроджендернята ще му помогнат.

Грозно, мудно и лакомо. Това се разбира от статията за новото СФ

Боже, колко е грозна!!!

Лада 1600 визия и двигател.

Много зле откъм дизайн. Много, много зле.

1600 кубика за това купе? Полузелено извращение.