Коментари - Новият Hyundai Santa Fe влезе убедително в премиум сегмента (тест-драйв) | Авто.dir.bg
Коментари
Китайски сув ако имам пари. И тия замнаха в кенефа. Китаеца поне дава възможности за експерименти в дизайна и няма му мине в най-смелите мечти да набие на СУВ тип копие на Рейндж Ровър 1,6 литра ДВГ. И тия ги хвана педерастията. А иначе като дизайн електричката им ИОНИК 5 е уникална. Как една компания може да направи това?
А? Това е много грозна кола, с огромни размери, слаби двигатели, тясна вътре, грозно и глупаво сложени дисплеи и евтини пластмаси. Гледах я обстойно на живо, даже и покарах малко. Нищо не става от тоя корейски боклук.
Не мое зацепи, че Китаеца е в космоса. Нищо, фалитите на евроджендернята ще му помогнат.
Автомобилните компании се пънат да са "иновативни", толкова повече парите ми си остават в банковата сметка. На този етап съм склонен да плащам висок данък за да се возя на "класически" автомобил преди счетоводители, бюрократи и олигофрени милениъли и джен зи да затрият миналото постигнато с толкова труд. Ве осмаци докато не ги забранят със закон. Тва е. А и излиза по-евтино да реставрирам топ автомобил от преди 2005 та от колкото да загубя парите си и да кисна по сервизите щото съм "модерен". Не благодаря. Карайте си варела с двигател на ВАЗ 2101.
По вкус и цвет товарища нет…казват руснаците. Ако не ви харесва , не купувайте…дори да имате парите! Едно нещо не разбирам…банките у нас имат милиарди печалби, хората държат в тях милиарди , а една съвсем обикновена кола / за съвременните разбирания/ у нас се предлага за 99 800 лева / $ 52 894 /, а зад океана за само $ 33 200 !!! И на всичко отгоре има такива които купуват, финансовите органи си спинкат и си папкат рушветите!
Като го гледам само по цена е премиум. Сега ще ми трябва психотерапия след като видях задницата.
До десет години ще избутам. Дотогава всичката тая зелена енергия ще е затрила каквото се сетиш от "демократичните" кочини а Китаеца ще е дръпнал и в ДВГ. Ако пък няма опция дори и сега тия пари дето ги искат за опели и хюндай имат електрични с оборудване ниво ролс ройс. За това искат тарифи да им набиват. Щото евроджендернята се закопа.
В нормалния свят, Санта Фето е с минимум 2.5 турбо двигател, който прави 300кс. В ЕС се ебават с нас.
Що се излагате? Тоя двигател 1.6 е за автомобили, които тежат наполовина на този. Като го гледам какво кубче е, при изкачване сигурно ще трябва да слизаш да го буташ.
за движение с постоянна скорост са необходими 15-20кВт. По- голяма мощност трябва само при бързо ускорение, а това хибрида го може. Примерно 70% от китайските коли са с 1.5 двигател (без турбо, с турбо, хибрден). За какво ви е да лашкате 7-8 бутала нагоре надолу за вземте я 100 метра отсечка с 1 сек по бързо - колко от вас са карали с 300кс поне час - николко - защото бензина ще ви свърши още на 20 минута и ще трябва да смените мотора после. Дизайна в някои отношения е свеж, но с тези огромни екрани които светят в очите на шофьора непрекъснато е прекалено.
отпред а-ха да влезе в премиума, ама отзад нещо яко се е запънал - мяза на изсипано прасе!
На живо изглежда по-впечатляващо, определено хваща окото. Обаче по същия начин изглеждаше и текущото поколение на Туксон , но от евтините пластмаси доста бързо започва да изглежда захабено. Същото ще е и със Санта Фе-то. Но най-най-големия минус е двигателя 1,6. Просто е несериозно.
Айде бе, сериозно ли бихте си качили децата в китайски джип? А и няма какво да се лъжем - колата в България е статус символ, а с китайска кола социалния ти статус ще клони към отрицателен. Като гледам по пътищата не са се запрескачали китайци, тоя техен възход в Европа ми се струва кьорфишек.
Новият Hyundai Santa Fe влезе убедително в премиум сегмента (тест-драйв)
Петото поколение на големия кросоувър предлага варианти с 5, 6 или 7 места с два вида хибридно задвижване и множество практични функции
Обратно в новината