Екстериор
Обновената Insignia получава модернизирана предна част с актуализирани фарове, нова радиаторна решетка и ревизирана предна броня с леко по-големи и по-ниски въздухозаборници. Задницата е силно изменена и се отличава с различна броня и напълно нови светлини, в които е внедрена хоризонтална хромирана лайсна.
Вижте снимки >>
Интериор
Интериорът е преминал през няколко промени - централната конзола е по-изчистена, тъй като има по-малко бутони, има нов волан и по-качествени материали. Клиентите ще могат да конфигурират своята Insignia с 8-инчов сензорен дисплей.
Двигатели
Двигателната гама включва 2.0-литров дизел CDTI, който се предлага със 120 к.с. и 320 Нм или 140 к.с. и 370 Нм. Този двигател изразходва средно едва 3,7 литра гориво на 100 км (3,9 за Sports Tourer), а емисиите на CO2 са 99 г/км (104 г/км за Sports Tourer).
Желаещите да усетят по-голяма тръпка могат да изберат 2.0-литров CDTI BiTurbo със 195 к.с. и 400 Нм.
Бензиновото семейство включва 1.6-литров SIDI Turbo със 170 к.с. и 260 Нм (280 Нм с форсиране).
Фейслифтът на Insignia може да бъде конфигуриран с по-мощен 2.0-литров SIDI Turbo, който произвежда 250 к.с. и може да бъде свързан със система за задвижване на всички колела.
В зависимост от двигателя Opel предлага с 6-степенна механична предавателна кутия със старт/стоп система или 6-степенна автоматична трансмисия.
Най-икономичният вариант е 1.4 LPG (140 к.с. и 200 Нм), който е оборудван със заводска система, работеща с втечнен петролен газ.
Цена
Новата Insignia може да бъде поръчванa от края на юни във версии с четири и пет врати и комби Sports Tourer, а цените стартират от 38 775 лева (препоръчителна цена с включен ДДС за България).