Батерията на ID.3 запазва над 90% от капацитета си след 160 000 км

Електрическият автомобил на Volkswagen впечатлява в теста за издръжливост на ADAC и не показва слабости дори в края на гаранцията

Обратно в новината

Коментари - Батерията на ID.3 запазва над 90% от капацитета си след 160 000 км | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

след 5 години можеш да я продадеш за резервни части, или да я ползваш за пазаруване до магазина и да ходиш на работа с нея. В никакъв случай не трябва да напускаш с нея рамките на града.

Браво. Една литиево-желязо-фосфатна батерия се брои за брак при оставащ 80% капацитет. Освен това, деградацията не е линейна, т.е. някъде на седмата година колата вече е за скрап, защото не си заслужава подмяната на батерията с нова.

И един мармот завива шоколада в станиол!

Това, че кола на 4 години и експлоатирана при оптимални условия е загубила 9% или 10% от капацитета на батерията си не е много за хвалене. Много от българите биха се затруднили на всеки 4 години да сменят колата си на стойност поне 70-80000лв. или да я ползват само на къси разстояния.