Четирицилиндровият 2.0 BiTurbo CDTI двигател развива 195 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм. Той се предлага в три версии на каросерията: хечбек с пет врати, купе GTC и комби Sports Tourer.
Вижте снимки
Astra BiTurbo CDTI с пет врати достига максимална скорост 226 км/ч, превръщайки се в най-бързата дизелова Astra създавана някога (при Sports Tourer тази стойност е съответно 222 км/ч, а при GTC 223 км/ч). BiTurbo е високоефективен - в комбинация със система Start/Stop, която е стандартно оборудване за всички версии на Astra BiTurbo, GTC изразходва едва 4.9 л/100 км (Sports Tourer и версията с пет врати – 5.1 л/100 км).
Представен в началото на 2012 година като задвижващ агрегат за флагмана на Opel Insignia, мощният двигател със 195 к.с., който използва високотехнологично решение за каскадно пълнене с два турбокомпресора, се присъединява към семейството от задвижващи агрегати в гамата на Astra.
Равномерно ускорение без турбозакъснение
В зависимост от режима на работа и респективно натоварването на четирицилиндровия BiTurbo дизелов двигател на Astra, двата турбокомпресора с различни размери работят отделно или съвместно. Малкият агрегат се задейства изключително бързо още при ниски оборотни режими. Това дава възможност за незабавна реакция при подаване на газ и предотвратяване на нежеланото „турбозакъснение”.
Още при 1,250 об./мин, водачът може да разчита на въртящ момент от 320 Нм – тоест на 80 процента от максималния въртящ момент от 400 Нм, който от своя страна е наличен в интервала от 1,750 до 2,500 об./мин. 
Версиите с пет врати Sports Tourer и GTC, оборудвани с мощен дизелов агрегат BiTurbo, са получили още по-изострени черти и с повече агресивност, които варират в зависимост от вида на каросерията и са адаптирани към всеки специфичен модел. Предната част на BiTurbo версиите изразяват по-динамичната и агресивна природа на автомобила. Горната част на решетката Astra GTC има подобен на досегашния силует, но винаги е в цвета на автомобила, а при версиите с пет врати и Sports Tourer BiTurbo в решетката напречно е разположен нов елемент с форма на крило. Долната част също е получила по-спортни щрихи: зоната, в която централният отвор преминава към външните отвори, е скулптуриран под формата на перка на акула, с което тя получава още по-агресивна визия.
Цялата остъклена част на хечбек модела и Sports Tourer е получила рамка в хром, докато в случая на GTC Biturbo долната част е в черно. И трите варианта са с по две изпускателни тръби, а задната част е с още по-ярко изразена форма.
Всички тези елементи осигуряват на автомобила по-динамична и мускулеста визия.
Пътната динамика на BiTurbo версиите на Astra е допълнително подобрена с модифициране на втулките, намаляване на височината на каросерията, по-твърди пружини и използване на заден мост с настройка за по-динамично шофиране.