Досега в гамата на Volkswagen ID.7 имаше един модел със задно задвижване от един електромотор. Днес германската компания представи новия ID.7 GTX. Динамичният фастбек ID.7 GTX с мощност 340 к.с. и електрическо задвижване на всички колела ускорява от място до 100 км/ч само за 5,4 секунди. Новият ID.7 GTX и комбито ID.7 GTX Tourer имат по един електромотор на всяка ос.

Вижте как изглежда Volkswagen ID.7 GTX  >>  >>  >>

Моделите със задно задвижване ID.7 Pro S и ID.7 Tourer Pro S развиват максимална мощност от 286 к.с. И четирите нови версии на ID.7 са оборудвани с литиево-йонна батерия с капацитет от 86 кВтч. Новият Volkswagen ID.7 GTX пренася своята мощност на пътя, благодарение на електрическото двойно задвижване на четирите колела с един електромотор на предната и един на задната ос.

Volkswagen ID.7 GTX

Снимка: Volkswagen

Този мощен модел може да се похвали с автономен пробег до 595 км. Батерията на ID.7 GTX може да се зарежда с до 200 кВт на станции за бързо зареждане. Най-бързо батерията от 86 кВтч се зарежда от 10 до 80% само за 26 минути. Новите модели Volkswagen ID.7 Pro S и ID.7 Tourer Pro S вече са оборудвани стандартно с батерия с нетен капацитет от 86 кВтч вместо досегашната със 77 кВтч. По този начин пробегът е забележимо по-дълъг, като обхватът на новия ID.7 Tourer Pro S е увеличен до 690 км, докато обхватът на фастбека ID.7 Pro S достига 709 км. Това означава, че и двете версии ID.7 Pro S са навлезли в спектъра на моделите с двигатели с вътрешно горене. Новите версии ID.7 Pro S и ID.7 Tourer Pro S са по-добре оборудвани от Pro.

Volkswagen ID.7 GTX

Снимка: Volkswagen

Новият Volkswagen ID.7 GTX е разпознаваем благодарение на отличителния дизайн на GTX отпред и отзад. Освен това фастбекът вече има значително подобрена гама от стандартно оборудване. В екстериора изпъкват новите 20-инчови алуминиеви джанти Skagen с диамантено изрязани повърхности и интелигентни LED матрични фарове с осветени лога на Volkswagen отпред и отзад. Автомобилът има уникален светлинен дизайн, благодарение на дневните светлини отпред, които са проектирани специално за GTX.

Volkswagen ID.7 GTX

Снимка: Volkswagen

Интериорът на новия Volkswagen ID.7 GTX има едновременно спортен и изискан вид, благодарение на функции като отопляеми седалки с червени контрастни горни шевове и перфорирани надписи GTX на облегалките. Мултифункционалният волан на GTX се отличава с червен централен панел и червени горни шевове. Интериорът на ID.7 GTX е осветен от околно осветление в 30 цвята.

Стандартното оборудване включва безжична свързаност за Apple CarPlay и Android Auto, проекционен дисплей с добавена реалност, гласов асистент IDA с интегриран изкуствен интелект ChatGPT, двузонов автоматичен климатик, безключов достъп и стартиране, и алармена система против кражба. Сред най-новите опционални технологии е професионалният асистент за паркиране, който позволява на потребителите да контролират паркирането с помощта на своя смартфон.

Снимка: Volkswagen

Новият Volkswagen ID.7 GTX Tourer е най-мощният от всички комбита на марката досега. Предварителните продажби на новия ID.7 GTX и трите други нови модела с батерии от 86 кВтч са планирани да започнат на 6 юни. Новият ID.7 GTX Tourer е идентичен с фастбека GTX по отношение на своята технология. Двете версии обаче се различават по отношение на багажните отделения.

Volkswagen ID.7 GTX

Снимка: Volkswagen

Докато ID.7 GTX Tourer може да побере до 605 литра багаж с петима човека на борда с изправени облегалки на задните седалки, то новият ID.7 GTX има максимален капацитет на багажното отделение от 532 литра. Това означава, че моделите GTX предлагат същия щедър капацитет на багажното отделение като другите превозни средства в продуктовата линия на ID.7. Максималното натоварване на покрива е също 75 кг. Новият Volkswagen ID.7 GTX Tourer ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди, а пробегът на най-мощното комби на марката, произвеждано някога, е до 585 км.