Porsche показва новите си модели под герба на марката
Новото 911 Turbo S е звездата на изложението в Мюнхен, а Macan 4 и Taycan GTS са налични за тест-драйв
На автомобилното изложение IAA Mobility в Мюнхен, което продължава до 14 септември, Porsche показва новите си модели под герба на марката. Основен акцент на щанда на Вителсбахерплац е емблемата на Porsche. Мотото на тазгодишната концепция е: "Porsche няма заместител".
Вижте щанда на Porsche в Мюнхен >> >> >>
"Гербът на Porsche е нашият най-голям актив - той представя нашата марка и съчетава наследство и новаторски дух", каза Рагнар Шулте, ръководител на маркетинга в Porsche. "На автомобилното изложение в Мюнхен използваме логото символично като почит към общността на Porsche - клиентите, феновете и последователите, които са оформили духа на Porsche от самото начало. Искаме да пресъздадем това специално усещане за нашите посетители и гости", добави Шулте.
Гигантският герб на Porsche прави своя дебют
Визуален акцент на щанда е покривната конструкция, която се свързва с емблемата на Porsche. Тя напомня за дизайна на Олимпийския стадион в Мюнхен. Гербът на Porsche - в елегантния сив нюанс Turbonite, характерен за визията на моделите Turbo, е издигнат до покрива. Това е неговият дебют в Мюнхен, като предстои да бъде използван и на други събития.

Porsche показа най-мощния сериен вариант на 911 досега
На изложението в Мюнхен се състоя световната премиера на новото Porsche 911 Turbo S и вече може да бъде видяно на щанда с отворено пространство на Porsche. Посетителите ще открият още лимитираното Porsche 911 Spirit 70 в цвят Olive Neo, изцяло електрическите Macan 4 и Taycan GTS. Изложен е и Cayenne E-Hybrid Black Edition - част от специална серия, която подчертава спортно-елегантната визия чрез черни екстериорни и интериорни акценти.
Porsche представя уникално 911 GT3
Програмата Sonderwunsch (Специално желание) на Porsche предлага на клиентите възможност за персонализация на спортните им автомобили според собствения вкус и идеи - от специални цветови комбинации до уникални дизайни. В Мюнхен е обособена специална зона за Sonderwunsch.
По повод 75-ата си годишнина, Porsche Luxembourg се обедини със специалистите от Sonderwunsch и люксембургския артист Жак Шнайдер, за да създаде уникално Porsche 911 GT3 с пакет Touring. Колата впечатлява с може би най-сложния дизайн на лаково покритие, създаван досега от Porsche.
Събитие за цялото семейство
С изложбена площ от около 1000 кв.м, Porsche създава истинска семейна атмосфера с няколко павилиона и разнообразна програма. За най-малките фенове е предвидена въртележка, вдъхновена от "Щутгарт Рьосле" - символа на герба на Щутгарт. На щанда има също зона VDA семейна пътека и кафе-бар La Marzocco.
И тази година Porsche подкрепя инициативата "Живей с вода", като за всеки литър вода, налят от диспенсерите на щанда, компанията ще дарява по 2 евро за каузата. Средствата подпомагат глобални благотворителни проекти, които осигуряват безопасен достъп до чиста питейна вода и базови санитарни условия.
"Нашият щанд на автомобилното изложение в Мюнхен цели да създаде истинска фестивална атмосфера за всички - клиенти и фенове, млади и възрастни", каза Роберт Адер, изпълнителен директор на Porsche Германия. "На Вителсбахерплац показваме цялото разнообразие на нашата продуктова гама - от емоционални спортни автомобили до атрактивни SUV и иновативни електрически модели", допълни Адер.
Porsche Taycan и Macan са налични за тест-драйв
Посетителите на автомобилното изложение в Мюнхен могат да изпробват Porsche E-Performance с тест-драйв на Taycan и Macan, придружени от експерти на марката. За желаещите да се активизират има и електрически велосипед Porsche eBikes за тест. Колекцията Porsche Lifestyle също е представена със собствен магазин на щанда на площад Вителсбахерплац.
Заедно с художника Артър Кар е създадена ексклузивна колекция, която ще се предлага само на изложението. Освен това Porsche Design показва актуалните си часовници, както и колекцията Porsche 911 Spirit 70, вдъхновена от едноименния автомобил. Щандът на Porsche е отворен и със свободен достъп до 14 септември до 17:00 часа.
Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.