58 |
2
Норвежците разлюбват Tesla
В рая на електромобилите надвисват облаци над Tesla.
Все повече клиенти на компанията в Норвегия негодуват срещу катастрофалното обслужване на колите си и дългото чакане за зареждане, разказва Automotive News, цитиран от факти.бг.
Норвегия е всепризнат световен лидер в областта на електрическата мобилност. Миналата година повече от половината продадени автомобили в страната са били електрически, а Tesla са избрали двойно повече купувачи, отколкото през 2016-а.
До юни продажбите на Илон Мъск в Норвегия са се увеличили с нови 70%. При това евтиният Model 3 все още не се предлага от местното представителство и успехът се дължи само на скъпите Model S и Model X.
Tesla обаче явно се сблъсква с непреодолими трудности да поддържа главоломно увеличаващия се автопарк. Все повече клиенти се оплакват от безобразно дългото чакане за поправки.
43-годишният Хавард Вииг разказва, че през февруари попаднал в лека катастрофа. Когато закарал своя Model S за ремонт, очаквал да остане без кола максимум седмица-две. Пет месеца по-късно тя все още не е готова. Мъжът е изчерпал всичките си запаси от търпение и иска да продаде двегодишния електромобил възможно най-бързо.
Историята на Вииг далеч не е единствената. Илон Мъск признава, че норвежците имат основания да негодуват, но обвинява властите, че все още не са дали зелена светлина на плана му за изпращане на техници по домовете на клиентите. Tesla не е подавала официално заявление за мобилни сервизи, контрират норвежки чиновници.
Калифорнийският производител обяви, че ще отвори нов сервизен център в Осло. В най-големия сайт за обяви за работа пък има 33 предложения за различни технически длъжности в Tesla. Въпреки това марката остава на последно място по удовлетвореност на клиентите от обслужването.
Норвегия е всепризнат световен лидер в областта на електрическата мобилност. Миналата година повече от половината продадени автомобили в страната са били електрически, а Tesla са избрали двойно повече купувачи, отколкото през 2016-а.
До юни продажбите на Илон Мъск в Норвегия са се увеличили с нови 70%. При това евтиният Model 3 все още не се предлага от местното представителство и успехът се дължи само на скъпите Model S и Model X.
Tesla обаче явно се сблъсква с непреодолими трудности да поддържа главоломно увеличаващия се автопарк. Все повече клиенти се оплакват от безобразно дългото чакане за поправки.
43-годишният Хавард Вииг разказва, че през февруари попаднал в лека катастрофа. Когато закарал своя Model S за ремонт, очаквал да остане без кола максимум седмица-две. Пет месеца по-късно тя все още не е готова. Мъжът е изчерпал всичките си запаси от търпение и иска да продаде двегодишния електромобил възможно най-бързо.
Историята на Вииг далеч не е единствената. Илон Мъск признава, че норвежците имат основания да негодуват, но обвинява властите, че все още не са дали зелена светлина на плана му за изпращане на техници по домовете на клиентите. Tesla не е подавала официално заявление за мобилни сервизи, контрират норвежки чиновници.
Калифорнийският производител обяви, че ще отвори нов сервизен център в Осло. В най-големия сайт за обяви за работа пък има 33 предложения за различни технически длъжности в Tesla. Въпреки това марката остава на последно място по удовлетвореност на клиентите от обслужването.