Според Норберт Хауг, шефа на Mercedes-Benz моторспорт, на Ferrari ще се наложи да променят ауспусите преди първия кръг в Австралия. “Кой знае, може би сме видели само версията за премиерата. Всеки знае, че накрайниците трябва да бъдат скрити през 2009 г.”, коментира Хауг. На същото мнение е и Валтер Рийдл, управляващ директор в BMW-Sauber, според когото настоящият дизайн на спорната част е предварителен. Вижте снимки Дали обаче във Ferrari крият новост, която умело прикриват, насочвайки вниманието към ауспусите? Същия трик използва отборът на Lotus с болида 78. След като открива преимуществата на граунд ефекта, Колин Чапмън решава да скрие преимуществото си с аеро елементи и фалшиви... ауспуси. Дълго време конкуренцията е убедена, че в колата има нещо специално, но не знае какво точно.