Keating представиха моделите си TKR и SKR
Младата британската марка за супер автомобили разкри интересни детайли около двата прототипа.
По всичко личи, че битката за най-бърз сериен автомобил далеч не е приключила. След като SSC Ultimate Aero с неговите 1199 к.с. и 413 км/ч надви могъщия Bugatti Veyron (1001 к.с. и 406 км/ч), и англичаните решиха да атакуват титлата.
UK “oръжието” и по-слабата му версия SKR бяха представени в Саутпорт тази сряда. И двата автомобила са изградени върху стоманена пространствена рама, но скоро тя може да отстъпи мястото си на карбонова. Идеята, разбира се, е намаляване теглото на колата, което и без това възлиза на минималните 1190 кг. Панелите на каросерията са изработени от фибростъкло, като опционално могат да се поръчат и от въглеродни влакна. Дименсиите на колите са 4,31 м дължина, 1,87 м широчина и 1,15 м височина. Двигателите на TKR и SKR се доставят от GM и дефакто са идентични с тези на Corvette. Кандидатите за „S-ката” ще могат да избират между два V8 агрегата: 6-литров с 404 к.с. (LS2) и 7-литров с 656 к.с. (LS7). Тягата ще се предава на задните колела посредством 5-степенна transaxle трансмисия на Porsche. Моторът в TKR ще е базиран на LS7, но в комплект с два турбокомпресора може да генерира респектиращите 1500 „коня”. Веднага става ясно, че тази мощност прави 1290-те килограма направо смешни.