Компанията е доставила 309 884 превозни средства на клиенти в целия свят, което е повишение с 3 процента спрямо предходната година. 

Продажбите на пазара в Германия също се увеличават с 3 процента на годишна основа до 29 512 автомобила, а тези в другите европейски страни се повишават със 7 процента до 62 685 превозни средства. 

Броят на реализираните от Porsche превозни средства в Северна Америка остава без промяна спрямо предходната година (79 260), на фона на проблемите с логистиката и доставките на части за производството на автомобили. 

На китайския пазар e отчeтен спад с 2 процента. Там са доставени 93 286 автомобила на фона на ограниченията срещу разпространението на КОВИД-19. 

"Основните предизвикателства, които ни подложиха на изпитание през миналата година, бяха причинени от руската военна инвазия в Украйна, нарушаването на веригите за доставки и продължаващата криза с доставките на полупроводници", заяви директорът по продажбите и маркетинга в Porsche Детлеф фон Платен.

Германският производител на луксозни автомобили, който е базиран в Щутгарт, е част от автомобилостроителния гигант Volkswagen.