Citroen лансира луксозната си марка DS през 2009 година, като доскоро се смяташе, че тя ще се окаже поредният маркетингов експеримент.
И докато тези съмнения набираха скорост DS постигна впечатляващи успехи в световния рали шампионат и във Формула Е, а през 2019 станахме свидетели на рестарта на бранда, кръстен на легендарната „Богиня” DS19 на Citroen от 50-те години, предава Automedia.

При леките автомобили ролята на флагман на DS пое DS9, но независимите дизайнери гледат по-напред в бъдещето и си представят дали е възможно класиката DS19 да бъде възродена, но в изцяло електрически вариант.

Сега DS присъства на европейския и китайския пазар, а анализаторите сочат, че възраждането на модели като DS19 ще е трудно по простата причина, че поколения клиенти не разпознават в лицето на масовите френски производители създатели на луксозни автомобили.

Погледът в бъдещето на DS и възможното съживяване на DS19 дължим на младия корейски дизайнер Санг Вон Ли, който вече е натрупал опит в Hyundai Северна Америка, Tesla и Volvo Cars. И неговата представа за модерна версия на DS19 показва, че той съживява не само силуета и формите на модела, но и някои характерни негови елементи – високо разположените стопове, формата на фаровете, оформлението на хромираната радиаторна решетка и т.н.
stat
Стани фен във Facebook

Коментари



Още новини за Citroen


Нови автомобили