Идеята е да се покаже, че всъдеходът не отстъпва на своите предшественици, които превърнаха модела в легенда именно заради отличното му представяне извън пътя, предава Automedia.

Зад волана на автомобила се намира главният инженер на новия Defender (версия 110) - Майк Крос. Той показва как се справя машината в два различни теста, наречени "Скок" и "Рали".

Вижте как изглежда новият Defender >> >> >>


При първото изпитание Defender 110 преодолява сравнително малки скокове при движение с висока скорост. Според Крос, тези тестове трябва да покажат поведението на машината на потенциалните клиенти, които предпочитат така наречения "открит оф-роуд" или места извън пътя, където се развива висока скорост.

Следващата задача е движение (отново с висока скорост) по мокър и кален път. Идеята в случая не е Land Rover Defender 110 да подобрява рекорди на трасето, а да демонстрира поведението си на такава настилка. Способността да се преминават големи и дълбоки локви не е нещо ново, но е едно от най-важните качества на истинския всъдеход.

Продажбите на новото поколение на модела ще стартират през 2020 г. Британският производител готви няколко версии на всъдехода, като ще има такава с 3 врати (90) и с удължено междуосие (130). Твърди се, че Land Rover ще пусне и пикап.