Вижте снимки >>

Sin R1 впечатлява с изключително спортното си излъчване, а матово черният екстериор придава допълнителна доза стил на родния суперавтомобил.

Българската суперкола се различава от своя състезателен прототип и включва много нови екстри.

Интериорът е с нов дизайн, включващ нов волан с интегрирани функции , нова централна конзола с поръчкови бутони, ръчно интегриран iPad или подобен 7-инчов таблет с Android, спортни седалки Recaro, климатик, контрол на въздушното задно крило.

Колата разполага още и с нова изпускателна система, тракшън контрол, ABS, ново ECU и нова електрическа инсталация с пауър модул.

Задвижването на суперколата се осъществява от 6.2-литров V8 двигател на Chevrolet, който разполага с мощност от 430 к.с. и 575 Нм въртящ момент.

Sin R1 обаче ще има и версии с 530 к.с. и 650 к.с.

Базовият вариант ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.1 секунди, а от 0 до 200 км/ч за 8.7 секунди, а максималната му скорост е 300 км/ч.

Средният разход на гориво на автомобила е 15 литра на 100 км.

Припомняме, че повечето части са създадени в България, но сглобяването на Sin R1 се извършва във Великобритания, защото там легализирането на един нов суперавтомобил е по-бързо и лесно.

Колата е изработена главно от карбонови елементи, благодарение на което има тегло от около 1200 кг или по 1 к.с. на всеки 2.79 килограма.

Колата е разработена от автомобилния състезател Росен Даскалов от Русе, който планира да произвежда поне 10 автомобила годишно.

Производствената версия на българския суперавтомобил Sin R1 ще направи своя публичен дебют на автошоуто във Франкфурт през септември.

Продажбите на българската суперкола ще започнат тази есен, като очакванията са базовият модел да струва около 60 000 британски паунда или почти 150 000 лева.