Въпреки това дизайнът на модела се доближава до този на предходното поколение.

Вижте снимки >>


Новото Audi Q7 ще се предлага с матрични LED светлини (опция), като клиентите ще могат да избират и между LED светлини или ксенон.

Размерите на автомобила са по-малки спрямо тези от предишното поколение.

Новото Audi Q7 е с 37 мм по-късо и с 15 мм по-тясно.

Новият немски SUV е и доста по-лек от предходното поколение, като моделът задвижван от 3.0 TDI двигател е с 325 кг по-лек спрямо своя предшественик

Намаляването на теглото е постигнато и благодарение на новата MLB Evo платформа, чието шаси е изгладено от стомана и алуминий и спестява 100 килограма на автомобила.

Благодарение на купето, при чието изграждане също е използван алуминий от теглото на SUV-a отпадат още 71 килограма.

Благодарение на това, че новото Audi Q7 е значително по-леко, то е и с 26% по-икономично.

Интериорът на колата разполага с премиум кожена тапицерия и множество технологични системи.

Информационният клъстер на колата е взаимстван от новото Audi TT, а инфотейнмънт системата е с последната версия на MMI с по-голям сензорен дисплей.

Като опция могат да се поръчат един или два 10.1-инчови сензорни дисплеи с процесор на Nvidia.

Двигателната гама на новото Audi Q7 засега включва:

3.0-литров бензинов TFSI агрегат с 333 к.с. и 440 Нм въртящ момент. С него колата ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.1 секунди, а средният разход е 7.7 литра на 100 км.
• На пазарите в Азия и САЩ ще бъде наличен и 2.0-литров TFSI двигател с мощност от 252 к.с. и 370 Нм въртящ момент.
3.0-литров дизелов TDI агрегат с 218 к.с. и 500 Нм въртящ момент.
Дизелов плъг-ин хибрид, който има комбинирана мощност от 373 к.с. и 700 Нм въртящ момент.

Хибридната система комбинира 3.0-литров TDI двигател с 258 к.с. и електрически мотор с мощност от 94 kW.

Audi Q7 e-tron ще има среден разход от едва 1.7 литра на 100 км, а в изцяло електрически режим ще може да измине 56 км.

Продажбите на новото Audi Q7 ще започнат през пролетта на 2015 година, а началната цена ще бъде около 61 000 евро.