Защо не трябва да караме на ”резерва”

Oтдaвнa e дoкaзaнo, чe мaлкo кoличecтвo гoривo в рeзeрвoaрa влияe нeблaгoприятнo нa гoривнaтa пoмпa.

Обратно в новината

Коментари - Защо не трябва да караме на ”резерва” | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз за това си карам Трабанта, нема помпи нема туй онуй

Според Гогов, най-добре е автомобилът да се експлоатира при околна температура МИНУС 23 градуса Целзий, с пълен резервоар, отворени прозорци и скорост не по-ниска от 92 км/час. Това гарантира максималното охлаждане на горивната помпа. Ти си идиот, бе, Гогов!

Името на автора говори за качеството на "статията"

Ами напишете си, че е платена реклама на Лукойл. По-голяма глупост и по форумите не бях чел.

Това е голяма глупост. Няма по некадърни писачи. Какво нялягане,какви основни ремонти.УЖАС

Пълен потрес! По-неграмотно преведена и преписана статия не бях чел. Пореден "успех" за наградените дирове.

Да, и че клапаните, които могат да прегорят, се намират в електронния блок за управляние. Влагайте поне малко мисъл в това, което "пишете" в статиите!

Но четвърт резервоар е достатъчен.

Кой ви плати за тази "новина"? Автомобилните компоненти се проектират да работят при съществени температури, дори и в България (която не е пустинна държава) в летния сезон температурата на горивото надвишават температурата на околния въздух поради постоянната рециркулация на гориво между мотора и резервоара и подгряването на връщащото се гориво от мотора, особенно важно в зимния сезон за дизеловото гориво. Има автомобили чиито помпи се износват бързо, или в чиито резервоари се наливат съмнителни горива със съдържание на вода и други добавки пагубни за компонентите и смазването по цялата горивна и запалителна система, то разчита на състава на горивото за да се самосмазва.

Chefo77

Е те хората откъде да знаят, че гориво се връща в резервоара ...

Chefo77

Е те хората откъде да знаят, че гориво се връща в резервоара ...