Водородната офанзива на японците продължава

Honda, Toyota и Nissan се договориха за съвместното подпомагане в развитието и изграждането на водородна инфраструктура.

Обратно в новината

Коментари - Водородната офанзива на японците продължава | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И как така мислят при условие, че продажбите на Мирай започнаха 2014 г., а Хонда ще представят своя модел 2016 г. Представят, а не пускат в продажби.! Правиш ли разлика! Така, че за сега са най-малко 2 г. след Тойота.

Да бе, понеже никак не си зависим от доставчиците на ток, нали! Има домашни станции за производството на водород и струват няколкостотин долара. Така, че с водорода си всичко др. но не и зависим толкова.

В Хонда винаги мислят с една крачка напред, ако щете дори с една година напред, ще се уверите сами в бъдеще.....

И ето автоиндустрията от страната на изгряващото слънце отново ще покажат на света че винаги са били по-иновативни и успеваеми въпреки съвременните тенденци на конкурентност в този бранш.!

Няма как да има зависимост от достачвици защото водородът се добива чрез електролиза от вода и най-вероятно процесът ще се осъществява в самата водородна станция. Хонда дори предлагат компактни системи за добиване на водород в домашни условия - направо в гаража.

че зависимостта е част от живота..

Интересно дали ще стане като с мобилните телефони - японските са по-съвършени технологично от тези в останалия свят - и японците да изберат водородни клетки, а Европа и Северна Америка електрическите возила. Плюсна електричките е, че в момента могат да се зареждат от обикновен контакт, а с развитието на супер кондензаторите ще кажем сбогом и на литиево-йонните батерии. Ако се развиват водородните возила пак ще сме зависими от доставчиците на водород - също като с нефта.