УАЗ планира ”мини инвазия” в Италия

Скоро ще стартират продажбите на УАЗ-ки в Италия.

Обратно в новината

Коментари - УАЗ планира ”мини инвазия” в Италия | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

щом между 1973 и 1999 т.е. за 26 години са успели да продадат 6662 джипа и то след сериозно дооборудване и като се има пред вид, че качеството на руското производство преди 1990 г. беше доста по-високо от сега ... не е много оптимистична прогнозата за продажбата на тия 1000 бройки. Може би ако заложат на рекламна стратегия да ги промотират като модно увлечение: искате ли да притежавате руски джип от епохата на студената война? Елате при нас и ние ще ви го доставим веднага. Може и да стане, ама кой знае. Аз лично съм скептично настроен.

В магазина за резервни части: - Добър ден, имате ли части за Лада? - Разбира се, какви по-точно Ви трябват? - Ами стандартните - тел, пирони и свински опашки. - Хм, странна Лада - поддържа се с резервните части на УАЗ :) :)

Най-проходими са руските машини. Западняците произвеждат паркетници.

Глупости! Това са митове от соц. времената. Има един куп западни машини, които не отстъпват по проходимост, а отгоре на това са много по-надеждни. Само, че нормално са и по-скъпи. Преди 8 години трябваше да избера какъв джип да си купя. Бяхме си купили място в полето. За да стигнеш до него имаше обикновен черен път около 300 м след като се отбиеш от асфалта. От средата - края на октомври до към средата на април беше напълно невъзможно да се стигне до там по този черен път заради кал, киша и сняг. А имахме животни на мястото и трябваше да се ходи всеки ден, независимо от сезона. Първо гледах за УАЗ и Лада Нива. Обходих и руските сайтове. Самите руснаци недолюбват 2-те марки заради рязко заниженото качество през годините след 1990 г. Един от потребителите пишеше, че на всеки 2 седмици е в сервиз заради някакви смешни дефекти от сорта на скъсано жило за отваряне капака над двигателя, счупена ръкохватка за сваляне и вдигане на прозореца, счупен механизъм за отваряне на вратата и прочие глупости. Отделно новите модели на УАЗ бяха тотален провал. Бяха сложили ново шаси и каросерия, които бяха вдигнали теглото на джипа от 1 тон на около 2.7 тона, а двигателят не беше достатъчен да влачи такъв товар и джипът беше станал тромав и маломощен. Не знам как е сега, дано да са го оправили. Та руснаците - офроудисти масово предпочитаха пикапа на Мицубиши L200 и разни други западни джипове. Аз лично си купих Нисан Патрол 2-ра употреба и вече 8 години го карам и съм много доволен. Друга много корава марка е Тойота Лендкрузер, но той е ужасно скъп за нашите стандарти. А от пикапите на Тойота, както е писал по-долу един от хората Хайлукс и Тундра са много здрави и проходими машини. Особено Тундрата от години се харчи добре и на американския пазар, където масово се карат пикапи.

60 години едно и също! но си има клапи на фаровете, дето и тъй не светят кой знае колко

"двигател ЗМЗ 409 с обем 2.7 литра и мощност 135 к.с" с газова уредба колко к.с? трябва да бъдат евтини за да се продават.

Прочети урока за газовите уредби.

Старите руски джипки изглеждат добре, но май при последните модификации развалиха и техния външен вид. Биха имали успех, ако са упростени, надежни, здрави и евтини.

УАЗ, Лада Нива и Джийп Вранглер останаха единствените джипки за в гората. Всичко друго е за пред сладкарница. На третото като му знам цената трудно некой Ганьо ще го кърти по деретата.

Има още поне дузина добри машини. Естествено, за да се представят пълноценно извън пътя е нормално да трябва да бъдат подходящо оборудвани. Най-малкото - няма как със стандартни гуми да искаш максимум представяне извън пътя. И за да ти отговоря предварително на репликата - Хайлукс, G класа, Дискавъри и т н. можеш и по аутобан да ги караш с над 150, и да ги катериш по чукарите в едно с уазката. Обратното е невъзможно. За надеждност пък изобщо не говорим. Всички дето сме расли по Тошово време сме карали лади, заради уазките в казармата нямахме камъни в бъбреците, знаем що за стока са. И накрая - не случайно на талибаните любимите коли са Хайлукс, Tундра и Дискавъри. Нещо уазките не са им много на почит. Защо ли....

Тойота Лендкрузър и Нисан Патрол са също толкова проходими като УАЗ и Лада Нива, но са много по-надеждни. Не се налага да се ремонтират всеки месец за разни дефекти от най-различно естество и предлагат много повече комфорт + по-нисък разход на гориво. Разбира се са 4 до 5 пъти по-скъпи. Влез и разгледай по руските сайтове какво карат техните офроуд маняци. Който може да си го позволи кара японски джипове от горните 2 марки, а също и пикапа на Мицубиши L200.

Мини инвазия, максимална излагация за алкашите. Дори нормален двигате за Евро-6 не могат да направят тъпунгерите.

Най-същественото в статията: УАЗКА с газова уредба покрива стандарта ЕВРО 6.

Всеки двигател с газова уредба покрива ЕВРО 6. Ако е на ментан може и ЕВРО 10 да покрие!