Toyota Aygo идва с подобрен 1.0-литров мотор

Toyota е готова с фейслифт версия на най-малкия си модел в продажба - Aygo, който получава визуални и технологични подобрения.

Обратно в новината

Коментари - Toyota Aygo идва с подобрен 1.0-литров мотор | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нещо вътрешно в мен се противи на тези трицилиндрови двигатели. Имам чувството, че се правят за поевтиняване на производството - 1.33 с един цилиндър по-малко. Нисан Микра 1993 г. с 4-цилиндров 1.0 със само 55 к.с. е по-пъргав от този.

С какво е подобрен този обикновен бутален двигател, вътре всичко е изцяло от тел, или...? Моят двигател е 4-цилиндров, 55кВ, 1360 кубика, градският му разход е 6/100, извънградският едва 4.5. Максимална постижима скорост 190(!) км/час, набира се като отвързан. За 20 години свалиха разхода с половин литър, за сметка на цял един цилиндър, нужда от балансиращ вал, и 400 кубика назад. Да не споменавам на какво ми прилича тоя леген изобщо като дизайн... Както и 90% от новият трикотаж, дето го пускат за продаване всъщност...

Я напиши марка и модел на този автомобил/ явно дизелов/, който с двигател 75 к.с. развива 190 км./ч. и има разход 6/100 градско. Или и ти си спал на мокри вестници и слушаш агенция ЕПК? Един Приятел ми Каза/...

Обикновена градска кола. В квартала, в който живея, този модел се използва за разнасяне на пици по домовете.

Че къде ги слагат или пиците са много малки? Шегувам се... Проблемът на тези малки превозни средства е пасивната сигурност на купето. Гледал съм краш тестове на " Смарт", на които се представя по- вече от отлично, но проблема си остава. Да не се случва на никога да го изпита!

А ти болид от Формула 1 ли очакваше да са направили?! Естествено, че е малка градска кола, която за предназначението си е перфектен избор. Изглежда добре за разлика от повечето от този клас, здрава, сравнително евтина, надеждна, практична, икономична. А двигателят и е изключително здрав. Не, че Тойота имат слаби двигатели, но този 3-цилиндровият е наистина изключително много здрав и икономичен. Имал съм Ярис с този мотор и за 218 000 км. колкото му навъртях нито веднъж не е направил какъвто и да е проблем. Колата е продадох на познат, който вече е над 300 000 км с нея и единственото, което е правено е ходовата част. Айгото е по-малък Ярис с почти едни и същи неща.