Tesla премина границата от 1 млн. бройки

Tesla е първият производител на електромобили в историята, който успява да произведе 1 млн. автомобила.

Обратно в новината

Коментари - Tesla премина границата от 1 млн. бройки | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ТОВА Е ОЩЕ ЕДИН ГВОЗДЕЙ В КОВЧЕГА НА ГъЗПРОМ, А ОТ ТАМ И НА ПУТИНОВАТА КОЧИНА. Капитализация Тесла моторс-55 милиарда долара,капитализация авто -Ваза только 0,9 милиарда долара !!! Где сейчас Родстер отправленный Маском в космос год назад? https://link Тук ясно се вижда как всички, в това число и ватенките, които живеят в САЩ се редят на дълги опашки за Тесла: ТУР по фабрике TESLA ВЫДАЧА КЛЮЧЕЙ от нашей TESLA : https://link Близо 60 процента от всички нови автомобили, продадени в Норвегия през март, са били изцяло електрически. Това е световен рекорд, поставен от страната, която се надява да сложи край на продажбите на коли, задвижвани от въглеродни горива, до 2025 година, предаде Ройтерс. Изключването на електромобилите от данъците, налагани на дизеловите и бензинови коли, преобърна норвежкия автомобилен пазар, давайки тласък на марки като Tesla и Nissan с неговия модел Leaf и нанесе удар на продажбите на Toyota, Daimler и други традиционни автомобилостроители. През 2018 г. продажбите на изцяло електрически коли в Норвегия са нараснали до рекордния пазарен дял от 31,2 процента спрямо 20,8 процента през 2017 година. По този показател страната силно изпреварва други държави, а купувачите са принудени да чакат, докато производителите успеят да се справят с поръчките. Скокът в продажбите на електромобили до пазарен дял от 58,4 процента през март бе отбелязан, след като Тесла ускори доставките на своя Model 3, който се продава в търговската мрежа за 442 000 крони (51 400 долара). Същевременно Audi започна да доставя своя електромобил e-tron

Сега - отговори на два въпроса: 1. С какво търгува "Газпром"? 2. За какво се използва главно, това с което търгува "Газпром"? И въобще докато тока за електромобилите се произвежда основно в ТЕЦ, то електричките са просто една изгъзица с изнесен аспух. Да не говорим колко е екологично производството на батериите.

Фактът, че автомобилите на Маска се продават като топъл хляб. Факт е, че клиентите се редят за коли на Tesla. Фактът, че той ще построи нов огромен завод на Tesla в Европа - Германия. Кажете на пияниците: кой стои на опашка за боклук - Лада. А в Европа къде Путин ще построи нов завод за боклук на Лада? Германии и Китай МЕГА-ЗАВОД ТЕСЛА размером 420 футбольных полей! https://link

След 5 години Тесла ще са обикновен, традиционен производител на електрически превозни средства, просто пионери, нещо като Айфоните на Ейпъл сега - хубави, но нищо особено.

За 5 години немците само софтуера на Тесла не могат да препишат (ако приемем, че Тесла спрат на едно място)...

Пожелавам на Илон Мъск здраве и по-големи успехи в производството на електроавтомобили.

Къде го он шаман от Пежо да ни обясни колко са ненужни електромобилите :))))

А като се замисли човек, Nissan започнаха с електрическите коли още през 2011, но раазбраха, че като "традиционен" производител на дезелови и бензинови двигатели, нямат никакъв интерес от електромобилите. Те просто ще ги убият. Въпросът днес е не дали, а кога ще видим първите фалити на някои от "традиционните" автомобилостроители.

Предсказателите, врачките и гадателите нямат край. Ясно е , че някога ще фалира някой аутопроизводител. Ако можеш да посочиш кога , къде, кой точно. Или колко точно ще спадне продажбата на някой, или колко точно ще е печалбата на някой, тогава предсказвай и говори умно и многозначително. Дотогава си раздрънкана тенекия, която повтаря ехото от "модерни" визионери ... докато случайно уцели нещо и после гръмко заяви "Аз казвах ли ви?"

Има една категория автомобилопроизводители, които са особено уязвими от напредъка на електромобилите - теззи, които произвеждат много повече ДВГ, отколкото коли и продават тези ДВГ на други производители. Та тези другите, които нямат собствени ДВГ, много лесно и безболезнено ще преминат на електрозадвижване. А тези, които държат стотици патенти в областта на ДВГ и разчитат на това за добрите си печалби днес, ще има бая да страдат и то в много близко бъдеще, когато конкуренцията се изостри.