Tesla Model 3 задмина водещи европейски модели по продажби

Новата звезда на европейския автомобилен пазар се казва Tesla Model 3, сочат резултатите от продажбите на Стария континент, публикувани от JATO Dynamics.

Обратно в новината

Коментари - Tesla Model 3 задмина водещи европейски модели по продажби | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В САЩ ще въвеждат допълнителен данък от 200 $ на електрическите коли. Така е, защото е стойността на бензина са заложени 10 - 15 процента за поддържане на пътищата. Ако условно се премине само на електрически коли, няма да има средства за пътищата. В момента позволяват на електрическите коли да спират в сините зони. То и дрогата в началото се подарява, като се закачи кукичката то дерат кожата. Да станат достатъчно електрическите коли да не са им достатъчни парко-местата (а няма как да разширят земята) ще им наложат същите ограничения както на бензиновите. Но няма голяма опасност електрическите коли да станат чак толкова масови по една много съществена причина - на Земята няма кой знае колко много литий. За един милиард автомобили няма да стигне. И последно - аз с дизелака отивам от София до Виена за един ден с едно междинно зареждане в Сърбия или Унгария (вероятно горивото може да ми стигне за целия път но не искам да рискувам, случват се задръствания, колата може да стои на едно място, но климатроника трябва да работи). Ел автомобил трябва да го зареждам поне четири пъти, като губя най-малко по 40 минути. Може и да се подобри времето за зареждане, но ако станат повече автомобилите всяка зарядна станция ще трябва да си има собствена електроцентрала.

Абе по-малко от 3630 коли да са продадени от Audi A4, BMW 3er и Mercedes-Benz C-Klasse ми се вижда малко ... То зависи за какъв период ама. Ама дето се вика то в България се продават то 300-400 такива коли годишно пък за Западна Европа ...

Ясно си пише - за февруари. А то всъщност най-интересното е, че реално доставките на Тесла започнаха около 10-12 февруари. Така че не знам март месец как ще им се види на тия "премиум" производители. Никак не им е светло бъдещето...

Аз "февруари" на тази страница виждам само в твоето мнение.

Това което не дооцениха европейските "премиум" производители е, че богатите обичат привилегиите - да спираш в синята зона, да паркираш до входа на магазина, да си с най-интересният автомобил в компанията. Като прибавим и отличната динамика, нещата си идват на мястото.

И като добавим 5х по-ниските експлоатационни разходи (цена на км около 2 цента), то направо си е за чудене кой би си купил неелектрическа кола за 50,000€, а за по-скъпи да не говорим!

Цената на тока в Германия е 35 евро цента/Kw.... казано под руг начин, че да смятаме по-лесно, 70 ст. Едно зареждане на голямата батерия на Теслат-а излиза 63 лв. и стига за 400 км.... Едно зареждане на резервоара на всеки средностатистически автомобил струва около 130 лв. и стига за 800 км (приблизително) 50:50 , а ??? Така ще кажеш хайде в България.... добре.... цената на тока в БГ е 20 ст/Kw, едн зареждане на Теслат-а ще бъде около 18-20 лв..., зареждането на резервоара на колата пак е 130 лв..... да тук има голяма разлика....едното ти струва 40лв. другото 130.... и тук идва едно "но".... я ми кажи в цената на ток-а каква е стойността на акциза???? ОПА.. няма? не се бой.. ще сложат.... и ако съдим по цената на бензина, цената на акциза ще бъде ... двойно....и какво.... танто за кукуриго... Всичко е реклама и маркетингови врътки, а според американската борсова комисия по ценни книжа Мъск е доказан и осъден маниполатор... нищо повече....

Малко избързваш с този коментар когато дойде времето за смяна на батерията Тесла ще ти кажат цената която бързо ще нулира спестявнията от експлотационните разходи а тези батерии се правят само в щатите. Прочетете повече за литиево йонните батерии преди да си купувате електрики защото да не стане после не знаех че тези батерии трябва да се подменят

Не мога да си позволя подобна кола, но се радвам че е хит. Радвам се и на Мъск, който имаше куража да развие марката въпреки трудностите. Той е като Стив Джобс - проправя пътя за следващите.