Tesla и Китай заплашват немската автоиндустрия

Германската автомобилна промишленост може и да не издържи конкуренцията с Tesla и Китай.

Обратно в новината

Коментари - Tesla и Китай заплашват немската автоиндустрия | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Автомобилостроенето е като футбола. Игра за 22-ма, две врати, топка и накрая Германия печели.

Индийците къде ги забравиха - Jaguar & Land Rover ще засипят пазара с луксозни електромобили още догодина. За конвенционалните им модели, предполагам ценителите на "екстри" и кожени седалки нямат претенции.

Същото важи и за теб! Ако мислиш че е балон който ще се спука заминавай на борсата! Ако мислиш че тесла е бъдещето, която е застрашила всички реномирани производители, продавай имотите и заминавай на борсата да им купуваш акциите нали. Не си го направил нали?

Не съм го направил, защото истината е, че не знам какво е бъдещето. Но тук гледам има доста хора, които категорично знаят какво следва и затова им предлагам да изкарат пари от своите познания и прогнози.

До всички, които са убедени, че Тесла е огромен балон и нищо не става от тази компания, защо не заложите на борсата за силен спад на акциите им през следващата година и да станете богати от познанията си? Все пак догодина излиза електрическото Порше и както се изказа някой ще закопае Тесла.

Тук като гледам пишат предимно борсови експерти и професори по ДВГ. До един са милионери било от борсови операции, било от нововъведения за ДВГ. А Илон си го мести от единия крачол в другия, като между преместванията гнйета Амбър Хърд :)

Абе мен ме интересува въздуха в София, тук си е достатъчно мръсен. Как се произвежда батерията не ми дреме. Но иначе още са скъпи и технологията не е съвсем узряла, но нека купуват ентусиастите, то така се развиват технологиите - някой се прекара да е бета тестер. След някоя година тойота като изкарат батериите без електролит ще видим.

А дано! А кога?

Болни сте да знаете елънчо ви изпи мозъците той затова е милиардер какви 5 10 години. Сега теслата е някакво глухо разклонение на авто индустрията.към настоящия момент технологията на батериите и зареждането им не е достатъчно съвършена за МАСОВО навлизане на ел колите.какви голфове и пасати. За цената на тесла с от 120-150 евро човек може да си купи каквато поиска премиум марка с изключение на ферари, ламбо и други подобни. Това което имат като екстри въпросните коли , тесла нямат идея как да го вградят в колата си. Вижте интериора на електрическото i8 или i3 сравнени с пластмасовия таблет на теслата, вижте интериора на новата панамера на порше и го сравнете с теслата. Когато автомобилните гиганти решат да минат на алтернативни задвижвания масово, то тогава теслата отива по дяволите. Всъщност какво е теслата - комплект батерии облечени в ламарина, ел.мотор и 4 седалки, с неизвестен пробег и дълго време на зареждане, без сервизен център, с неясна процедура по доставка на части и последващо гаранционно обслужване.дори при леко птп със счупен фар и пукната броня, колата остава на трупчета за неизвестен период от време. А като си смените фара гаранцията ше продължи ли да съществува? Засега не мерси, като станат масово ел.колите и има конкуренция между всички производители съм ОК, а не мъск да ми вменява колко съм спрел като не му карам маркетинговия продукт!

ами в това се състои и разликата м/у поколенията.......вие едва от каруцата успяхте да се качите на някоя жигулка или запорожец и смятет,че това е техниката......няма страшно,то слънцето изгрява и без вас така,че храете си глупостите

Само да вметна, че за 2016 година Тесла са продали в САЩ повече от техния модел S, от колкото Мерцедес S-класа и BMW 7. Така, че е напълно нормално германците да са притеснени. Особено след като дълги години инвестираха милиарди в развитието на ДВГ.

Приемам това което казваш за продадените бройки за истина. Смешно е да сравняваме теслата с топ лимузини. Те предлагат екстри, тапицерии и материали, които тесла няма потенциала да внедри. Предлагат статус и престиж на успял човек.И въобще не са притеснени, мерц съвсем наскоро представиха новите моторизация на ама и новия им дизел 350д, БМВ и Ауди не са по назад. Хората купуващи тези коли, нямат никакъв интерес да притежават тесла. Хюндай са продали много и30 или Форд много фокуси, но това не значи че някой се е притеснил от този факт.

Маркови тапицерии и добре ушити. Упадъка им е пълен. Tesla предлага много повече от тапицерии и "екстри". Затова Китай се подигра с германската автоиндустрия и им сложи квоти - как пък не оцениха "екстрите" и тапицериите.

Цената на премиум модел Тесла е съпоставима с тази на БМВ7 и Мерцедес S-класа. А нивото на автопилота на тесла е екстра, която към момента нито един премиум модел на БМВ, Мерцедес,Порше или Ауди не предлагат. Всеки купувач си избира екстрите.

Има Тесла такси в Хелсинки, което вече е минало 400к км без ремонти. Ако ЕС класата, такси, го направи това, обадете ми се. Ще поговорим какви са им били разходите за тия 2 години и т.н. Иначе няма смисъл

В статията става дума за нормалният свят - където хората отдавна страдат от замърсеният въздух, там много добре осъзнават и се борят и с шумовото замърсяване. А страхотното ускорение на светофара - е това е един бонус който никой не отказва. Лошото е че тук мечтата на Ганчо е 10 годишен голф или пък "премиум" пасат. Такива все се чудят за какво хората си купуват скъпи телефони - те не осъзнават колко улесняват живота на тези които ги ползват извън Фейсбук. Това което не са разбрали и ще осъзнаят след 10 години - е това че притежанието на този автомобил говори не само за наличие на средства но и на начин на мислене свързан със новото.

Ново! Кое е новото в електромобилите, та първите масови електромобили са се разпространявали преди масовите двг-та. Ако имаше потенциал в тях вероятно вече щеше да е развит. Това, че двг е умряла технология, не означава, че ще се смени от нещо още по-старо със съмнителни предимства.

традиционен булгарски лусерски песимизум. такова мислене е адекватно в страна под турско робство, но в модерния свят е малоумно и безполезно. сащите хора преди 10 години обяснява как ипхона няма шансове срещу нокя ... очевадно е че само-управляващите се електрическите автомобили ще доминират продажбите след 5 години - по сущия начин както ипхоне ин андроид изместиха дамб телените с бутони.

Единственото традиционно при теб е профанското ти изказване зад което не седят никакви реални познания, а само набитото от рекламисти желаещи да немислиш по определен начин.

Разбирачи всякакви. Аман. Някой от коментиращите качвал ли се е на е Тесла? Едва ли...Колата е достатъчно добра, предлага различни варианти на батерията. С най-мощната батерия спокойно си минава м/у 550-650км. Що се отнася до интериорът, Model S спокойно може да се сравнява с 5 серия или Е-класата, какъв ти Голф тук, разликата е светлинни години. Освен това могат ли другите луксозни седани да направят ускорение от 0 до 100 за 3 сек? Не, не могат. И най-важното еколкогични са. Така че искате или не това е бъдещето.

Отиди на сайта на тесла моторс. И виж за тесла с, има един симулатор кокто показва пробега на тесла с. Та според него , теслата с най-мощната батерия, гуми 21, скорост от 120 км/ч / с такава скорост по магистрала може да се движи и 20-30 год. Кола/, пуснат климатик или топло, без да се уточнява колко хора още и а в колата и дали има куфари в багажника, ТЕСЛАТА Е ПОД ВЪПРОД ДАЛИ МОЖЕ ДА СТИГНЕ ОТ СОФИЯ ДО БУРГАС !!!! естествено ако караш със 140 колкото е ограничението пробега ще падне още, естествено те са написали че пробега може да бъде и по-малък в зависимост от ат атмосферните условия, топографията на терена и т.н. Дори производителя не смее да напише какъв точно е пробега. Какъв е смисъла от подобен автомобил ,който ми презентирате като семеен. Теслата с тази технология на батериите - бавно зареждане и неясен пробег няма бъдеще! Така че теслите може да си ги заврете там където слънце не грее, та малко да ви начешат.

stan_posta@

Аз лично не бих рискувал да тръгна за Бургас. Няма гаранция, че ще стигна. А то ако не си сигурен в колата - какво удоволствие ?

Има от какво да са притеснени. В Израел (малка държава, така е) от години строят гъста мрежа от зарядни станции, за електромобили. В Нидерландия и Австралия се изграждат магистрали само за електромобили със съответната инфраструктура. Освен това от няколко години Нисан, Рено и Дачия предлагат нисък клас електрически автомобили, които изминават достатъчните за градска среда 100-200 километра с едно зареждане. В София знам за няколко фирми, които без излишен шум използват електрически коли. Една от фирмите използва нормални на вид Дачия Докер, която е електрическа. Освен това години наред използваха смешни на вид индийски електрически возила - на един интернет доставчик са му достатъчни като пробег. Освен това и куриерите от Спиди имат доста електрически товарни ванчета. Тесла е само флагманът на електрическата революция, но по-скромните фирми от много време превръщат еМобилите в реалност. Така си върви светът - визионерите казват, че ДВГ при автомобилите отива в историята, но форумните гурута успокояват - нема страшно! Хе.

Тесла не е нито на цената на голф, нито на пасат. Не виждам с какво ще застраши гигантите. Сега теслата е същото като айфон - нещо с което да се изфгукаш но без реално да има нещо супер в повече от конвенционалните. Не виждам никъде как тесла дърпа каравана, или ремарке. Например на някой Е-класа, Пасат, Голф.. спокойно слагаш теглич и ти е чист багажника. На някой по-голям автомобил като пасат или С5 да кажем с теглич спокойно ще закачиш каравана. С добър дизелов мотор ще си карам, като свърши нафтата зареждам за 10-12мин и правя нови примерно 1000км. На тесла пробега стига ли без зареждане за 650-800км? А колко полезен товар може да се постави? Стига с тия електрофилми. Да не говорим на бърз заряд колко е живота на клетките? И друг въпрос - как ще се рециклират толкова много тонове батерии след като не са хептен екологични? След като доста успшешен бе старта с водородните клетки или алтернативни горива защо не се продължи?

На практика Теслата може да измине над 900 км. Условието е да се кара с около 8,7 км/h. При нормално за Германия каране нама да изкара и 200 км въпреки, че официалния пробег за едно зареждане е 450-500км.

Модерните кретени никога няма да те разберат! Да не говорим че интериора на теслата е като правен по трудово...... Освен това големите - мерц,ауди, бмв, лексъс и всички останали, когато пуснат електрички теслата ще си замине. А да не говорим че с тази си технология ел.колите нямат бъдеще - бавно зареждане, неясен пробег който може да варира от 150 км до 300. По тази причина още не са започнали масово да ги произвеждат, онзи ден на изложението страхотни нови дизелови и бензинови двг. тесла ги нямаше.....че някой по-критичен журналист може да зададе неудобни въпроси.

Той и Ганьо български най-обича да маха филтъра на дизела и да върви "като ракета" ама това го дишаме след това и децата ти (ако имаш такива и те). След това се чудят хората що толкова рак на белия дроб (включително деца), а човека не е палил цигара през живота си....

Глей са умнико ДВГто бълва някаква равномерно замърсяване за период от 7-8-10 год доде се ползува, кирката може да се окаже че е избълвала еднократно много повече отрови доде се произведе батерията й. Виж са къв си лицемер - ти като дишаш е кофти, ама като тровим Африка с добива на редки метали нужни за батериото и техните деца живуркат сред гадостия нема поублем. Жалки палачовци