Стара Лада се подигра с луксозните коли по АМ ”Тракия”

Любопитно клипче разкрива как стара Lada 1500 S (ВАЗ 2103) изпреварва луксозни автомобили на магистрала "Тракия".

Обратно в новината

Коментари - Стара Лада се подигра с луксозните коли по АМ ”Тракия” | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Просто отворил кранчето на газовата уредба до край.

Просто отворил кранчето на газовата уредба до край.

С колко км/ч се движи, щото може да ги изпреварва и със 100. Ако е над 140 - КАТ да се самосезира.

да караш с висока сторост си е чисто самоубийство.

Тиквата спрямо твоя акъл е направо професор но за теб каквото и да се каже ще е малко......поне тук мислих,че идиотите не храчат но......

Lada 1500 без S - това е най - доброто.След това започва руските разработки като карбуратор ОЗОН и други подобни.

И ти ли беше от задминатите бе, колега?

Se taia

Всеки таралясник може да бъде засилен до 180, въпроса е как ще спре или колко бързо може да ги вдигне, ама те снимали ладичката отпред която карала със 140 :) Пълен смях

До колкото се вижда от клипчето, ладата е или 1500S - ВАЗ 21061 или ВАЗ 2106 - ЛАДА 1600. За тези автомобили 160 км/ч не е никакъв проблем. Друг е въпросът в какво състояние е и чий ръце е попаднала.

Преди години съм карал лада 1600 и съм и пълнил километража, а той е до 180 км/час. Няма нищо учудващо или пък смешно във факта че ладата е изпреварила разни сегашни автомобили. Тези коли са железни и в прекия и в преносния смисъл, ако имаха и 5 скорости щяха да са супер.

ВАЗ 21061, 21064 се правеха доскоро, те имаха 5-степенна скоростна кутия. Нищо чудно сглобката да не е много стара, може и да е на около 10 години.

Сигурно е била и с две газови! Новината е пълен смях и тъпотия.

То щото 1500 без S не е руска разработка? Единствените чужди разработки са 2101 (Фиат 124) и 2108 (правена с помощта на Порше). Всички други модели са с нещо порусначено. Но пък 160 км/ч не са проблем за ладите с двигател от 1300 нагоре. Друг е въпросът как се чувстваш вътре на тази скорост, а пък и колко е безопасно.

Къде друг сайт ще пусне такава съвецка новина за радост на путлерастията, добре че САЩ победиха Цецецер в студена война, иначе са целия свят щеше лади да кара (дето фиат им ги направи)

И с кого се е подиграла? Хората пътуват за да стигнат от точка А до точка В, а някакъв малоумен комплексар тръгнал да се "състезава". Както се вижда, никой не му се връзва и му гледат сеира. Подигравките са за него, а смехът - за руската тенекия с двигател на голф 3.

Кое му е чудното - не знам. Имах такава същата лада като тази на снимката и за нея 140-150 км. не бяха никакъв проблем. Естествено, че ако я издуе човек до край ще изпреварва разни свои връстници с издухали двигатели, пък и ако ще - западни. Карал ли е някой западна кола на 15 години с издухал бензинов двигател или дизел с неработещо турбо - на първия баир заковава на 80 км. и не може да мръдне повече.

Луксозни коли? Не видях нито една.

Имал съм 1500 с и мога д ави кажа, че 170 си ги правеше и без тунинг, но по нанадолно де... НО пък ламарината е мани бегай... Не си е работа да вдигаш такива стойсности с тази кола. Тя за това е и лека.

Лошо копие на фиат с някакъв западен двигател..... голям кеф !? :D

В youtube е пълно с руски клипове, например Дураки и дороги - та там около една трета от "героите" са с различни модели на Лада. На този клип се вижда, че някакви карат със скорост над ограничението със стар автомобил, а други ги снимат (те май също са с таралясник като се съди по звука). Старата Лада не прави никого за смях, пората пътуват, а не са тръгнали за гробищата. Ето линк към ютуб и споменатата поредица, специално за всички любители на Матушка. https://youtu.be/h1EBbbhrfmY

Ладата е била с Пернишка регистрация PK(500 коня)!

По тъп клип не бях гледал . Пълна загуба на време .

Ладите навремето ги правеха до двеста коня (за рали) и с дълъг диференциал, жална им майка на бе ем ветата....

Каква лада, бе, майна?! Това си е краден фиат 124 от 60-те години. На този таралясник спокойно може да се присади турбо двигател 150 коня от астра и ще лети. Виждал съм такава тунинг идиотщина.

Да, така е. Но също трябва да са в идеално техническо състояние и с хубави масла(средно скъпи и нагоре) в мотора, скоростите и диференциала. Отделно трябва да са със стандартен размер гуми, те са оптимални като баланс. За Ладите с предно предаване с мотор поне 1.5 скорости от 160км/ч не са никакъв проблем. А за вече по последните модели от 2110 насам със 16 калапанови мотори нещата са вече напълно различни. При тях проблема е че километража е разграфен само до 200...

Аха, тази новина я отдавам на лятната журналистическа немощ. Някаква лада кара с около 130, изпреварва един тир, един голф и още нещо. И на това се удувлявате?! Предполагам, че и немското порно и вицове може да ви допаднат.

С такава Лада не е проблем да се вдигнат и поддържат 165 км/ч. с оригиналния двигател. Правили сме го през 80 год. по старото шосе м/у Пловдив и Пазарджик. Не подценявайте старите модели. В Близкия изток е хит да се карат ам. автомобили от 60-те год. За един успял бизнесмен - вече пенсионер, е въпрос на престиж да кара такава кола.

Глупости на търкалета!

А километражът на въпросната Ладичка замръзнал на 180 ли само си седеше?

По голяма простотия не бях чел скоро че за рали ти трябва дълъг диференциал. А пък тия 200 коня хич даже не си заслужава да се коментират. От къде ще ги изкара тия коне ? От въртящ момент или от обороти ? Че тя на 6000 оборота небалансирания двигателя ще гръмне. За сравнение фул туниг атмосферен мотор на хонда B18 (1800кб/с) на 9000RPM едвам вади 200 коня на дино тест. Дайте малко по сериозно, тези коне за нищо ги нямате. И всеки състезател предпочита къс диференциал за да ползва максималната мощност на мотора във високите обороти.

в Русия на такива запазени щайги им слагат 5 степенна скоросна кутия. двигателя не го пипат защото е лесен за обслужване.

Виждате ли какви дупки има по "магаристралата" на ГЪРБ-авите? Ремонт е нужен!

Че какво му е лошото на немското порно, бе?!?!

Затъпях от тази новина. Некъв дарак кара със 100 км/ч и изпреварва камион и 2 коли. Сензация !

Ми аз съм виждал с очите си преработен двигател от Лада за да се сложат бутала от ЗиЛ. Двигателите на Лада, които бяха с вериги позволяваха такова нещо. Недомислията с ремък прегряваха първия цилиндър, заради нескопосана преработка на охладителните канали...

Що не ги карате? А? Карате тия западни таралясници?!

караме ги. лада 4х4. за 21 дни почивка и врътнах 1600 км. а на s класата само 800 км. е?

Никой не пита как е минала технически преглед тази кола. Какво са гледали. Защо не е спряна от движение.

Ивомире, ти си мазохист:)

белите хавлиени чорапи.

Истината е че Ладата не се удържа особено ако е по запазена. Като гледам как комплексарчата взели зап. автомобил на 20 год едвам кюфтат след мен, защото нямат пари да си сменат полуоската например, ми става смешно. А относно стабилността с 3 чувала гюбре става по стабилна от всички дж пи ес системи на зап. автом. ;)

Да, коментарите, че филмчето е пълна тъпотия, се оказаха верни. Някаква ЛАДА задминава влизащи и излизащи от бензиностанция МПС и един камион. Смешни са снимащите, а не "задминатите"...

Jaa, jaaaa

Бутала от Зил ? Как ти го роди главата? Цилиндровия блок при лада е два вида. 76мм за 1200 и 1500 и 79мм за 1300 и 1600 Вярвай ми че блок който ползва бутала 79мм едва ли може да го разстържиш на 80мм поради факта че нямаш дистанция между цилиндрите. Със Зил нямам опит така че не знам колко мм са му буталата ама Застава ползваха 80мм бутала но пак повтарям блок на лада не може да се разстърже на повече от 80мм а това е нищо около 30 кубика. Току така бутала на мотор не се сменят, хоп и по големи. Нали трябва да са балансирани спрямо противотежестите на коляновия вал?

Вариант цилиндров блок на лада (мотор 2103) да стане 2000 кубика не съществува. И защо и е японски карбуратор също не стана ясно като италианците имат една от най добрата марка рейсингови карбуратори които се ползват и до днес Weber.

Каква новина бе хора? Лада 1500S още 85 година с 4 човека вътре от Правец за София вървеше със 150 километра в час без никакъв проблем. Шофьора още е жив и викаше, има още газ. Бутала има в този вид двигатели, а не консервени кутии както в подобни коли сега. Тогава и на запад и на изток колите бяха с такива бутала.

тоя в жигулата ако си пусне ръчната , глей майтап ...

Двигателя на Ваз 2101 е изцяло руска разработка. При Фиат 124 е класически с долен разпределителен вал. Лада няма двигател с долен разпределителен вал.

Абе и аз преди 20-тина години съм дигал с ВАЗ2101 140км/ч, но усещането беше все едно че едвам докосваш земята, така че на тази едва ли само двигателя и е сменен.

точно казано