Коментари - Стара Лада се подигра с луксозните коли по АМ ”Тракия” | Авто.dir.bg
Коментари
Първите лади 2103, (1975г. пуск) пълнеха километража без проблем до 180 км. Следващите модели "S" ги скопиха с Озон карбураторите, (за по-нисък разход). В автоклубовете ги подготвяхме за ралитата с по около 140-150 коня. Как става- олекотяване на притискател за ускорение, разстъргване на главата за компресия, шпер диференциал, пясъкоструене на изпускателната система, двоен Вебер, никакво турбо. С обикновената 2103 съм вземал Пловдив -Хасково за 42 минути, опита се едно БМВ да ме гони, отказа се в Клокотница, все пак съм бил автомобилен състезател.
С ВАЗ 21011 Жигули съм пълнил киолемтража до 160 км/ч по Хемус. 1500 S e с 25 коня по-мощна и би трябвало да вдигне 180 че и отгоре без проблеми. Ускорението е много зле, но по равен път няма проблеми. Друг е въпросът, че колата е на практика неуправляема - малко мръдване на волана и се завърташ. А и разходът на бензин при скорост над 80-90 км. е убийствен.
От коментара в колата се разбира, че кара с окол 160. Това не е проблем за лада и с оригиналния двигател, ако е поддържан. Иначе трудно ще се опре на съвременните коли. Аз пробвах веднъж на ауди на 10 години - стигнах 220 и не посмях повече.
Абе и аз преди 20-тина години съм дигал с ВАЗ2101 140км/ч, но усещането беше все едно че едвам докосваш земята, така че на тази едва ли само двигателя и е сменен.
Каква новина бе хора? Лада 1500S още 85 година с 4 човека вътре от Правец за София вървеше със 150 километра в час без никакъв проблем. Шофьора още е жив и викаше, има още газ. Бутала има в този вид двигатели, а не консервени кутии както в подобни коли сега. Тогава и на запад и на изток колите бяха с такива бутала.
Вариант цилиндров блок на лада (мотор 2103) да стане 2000 кубика не съществува. И защо и е японски карбуратор също не стана ясно като италианците имат една от най добрата марка рейсингови карбуратори които се ползват и до днес Weber.
Да, коментарите, че филмчето е пълна тъпотия, се оказаха верни. Някаква ЛАДА задминава влизащи и излизащи от бензиностанция МПС и един камион. Смешни са снимащите, а не "задминатите"...
Истината е че Ладата не се удържа особено ако е по запазена. Като гледам как комплексарчата взели зап. автомобил на 20 год едвам кюфтат след мен, защото нямат пари да си сменат полуоската например, ми става смешно. А относно стабилността с 3 чувала гюбре става по стабилна от всички дж пи ес системи на зап. автом. ;)
Никой не пита как е минала технически преглед тази кола. Какво са гледали. Защо не е спряна от движение.
Що не ги карате? А? Карате тия западни таралясници?!
Затъпях от тази новина. Некъв дарак кара със 100 км/ч и изпреварва камион и 2 коли. Сензация !
в Русия на такива запазени щайги им слагат 5 степенна скоросна кутия. двигателя не го пипат защото е лесен за обслужване.
С такава Лада не е проблем да се вдигнат и поддържат 165 км/ч. с оригиналния двигател. Правили сме го през 80 год. по старото шосе м/у Пловдив и Пазарджик. Не подценявайте старите модели. В Близкия изток е хит да се карат ам. автомобили от 60-те год. За един успял бизнесмен - вече пенсионер, е въпрос на престиж да кара такава кола.
Аха, тази новина я отдавам на лятната журналистическа немощ. Някаква лада кара с около 130, изпреварва един тир, един голф и още нещо. И на това се удувлявате?! Предполагам, че и немското порно и вицове може да ви допаднат.
Каква лада, бе, майна?! Това си е краден фиат 124 от 60-те години. На този таралясник спокойно може да се присади турбо двигател 150 коня от астра и ще лети. Виждал съм такава тунинг идиотщина.
Ладите навремето ги правеха до двеста коня (за рали) и с дълъг диференциал, жална им майка на бе ем ветата....
По голяма простотия не бях чел скоро че за рали ти трябва дълъг диференциал. А пък тия 200 коня хич даже не си заслужава да се коментират. От къде ще ги изкара тия коне ? От въртящ момент или от обороти ? Че тя на 6000 оборота небалансирания двигателя ще гръмне. За сравнение фул туниг атмосферен мотор на хонда B18 (1800кб/с) на 9000RPM едвам вади 200 коня на дино тест. Дайте малко по сериозно, тези коне за нищо ги нямате. И всеки състезател предпочита къс диференциал за да ползва максималната мощност на мотора във високите обороти.
Ми аз съм виждал с очите си преработен двигател от Лада за да се сложат бутала от ЗиЛ. Двигателите на Лада, които бяха с вериги позволяваха такова нещо. Недомислията с ремък прегряваха първия цилиндър, заради нескопосана преработка на охладителните канали...
В youtube е пълно с руски клипове, например Дураки и дороги - та там около една трета от "героите" са с различни модели на Лада. На този клип се вижда, че някакви карат със скорост над ограничението със стар автомобил, а други ги снимат (те май също са с таралясник като се съди по звука). Старата Лада не прави никого за смях, пората пътуват, а не са тръгнали за гробищата. Ето линк към ютуб и споменатата поредица, специално за всички любители на Матушка. https://youtu.be/h1EBbbhrfmY
Имал съм 1500 с и мога д ави кажа, че 170 си ги правеше и без тунинг, но по нанадолно де... НО пък ламарината е мани бегай... Не си е работа да вдигаш такива стойсности с тази кола. Тя за това е и лека.
Кое му е чудното - не знам. Имах такава същата лада като тази на снимката и за нея 140-150 км. не бяха никакъв проблем. Естествено, че ако я издуе човек до край ще изпреварва разни свои връстници с издухали двигатели, пък и ако ще - западни. Карал ли е някой западна кола на 15 години с издухал бензинов двигател или дизел с неработещо турбо - на първия баир заковава на 80 км. и не може да мръдне повече.
И с кого се е подиграла? Хората пътуват за да стигнат от точка А до точка В, а някакъв малоумен комплексар тръгнал да се "състезава". Както се вижда, никой не му се връзва и му гледат сеира. Подигравките са за него, а смехът - за руската тенекия с двигател на голф 3.
Къде друг сайт ще пусне такава съвецка новина за радост на путлерастията, добре че САЩ победиха Цецецер в студена война, иначе са целия свят щеше лади да кара (дето фиат им ги направи)
Преди години съм карал лада 1600 и съм и пълнил километража, а той е до 180 км/час. Няма нищо учудващо или пък смешно във факта че ладата е изпреварила разни сегашни автомобили. Тези коли са железни и в прекия и в преносния смисъл, ако имаха и 5 скорости щяха да са супер.
ВАЗ 21061, 21064 се правеха доскоро, те имаха 5-степенна скоростна кутия. Нищо чудно сглобката да не е много стара, може и да е на около 10 години.
До колкото се вижда от клипчето, ладата е или 1500S - ВАЗ 21061 или ВАЗ 2106 - ЛАДА 1600. За тези автомобили 160 км/ч не е никакъв проблем. Друг е въпросът в какво състояние е и чий ръце е попаднала.
Всеки таралясник може да бъде засилен до 180, въпроса е как ще спре или колко бързо може да ги вдигне, ама те снимали ладичката отпред която карала със 140 :) Пълен смях
Lada 1500 без S - това е най - доброто.След това започва руските разработки като карбуратор ОЗОН и други подобни.
То щото 1500 без S не е руска разработка? Единствените чужди разработки са 2101 (Фиат 124) и 2108 (правена с помощта на Порше). Всички други модели са с нещо порусначено. Но пък 160 км/ч не са проблем за ладите с двигател от 1300 нагоре. Друг е въпросът как се чувстваш вътре на тази скорост, а пък и колко е безопасно.
Да, така е. Но също трябва да са в идеално техническо състояние и с хубави масла(средно скъпи и нагоре) в мотора, скоростите и диференциала. Отделно трябва да са със стандартен размер гуми, те са оптимални като баланс. За Ладите с предно предаване с мотор поне 1.5 скорости от 160км/ч не са никакъв проблем. А за вече по последните модели от 2110 насам със 16 калапанови мотори нещата са вече напълно различни. При тях проблема е че километража е разграфен само до 200...
Тиквата спрямо твоя акъл е направо професор но за теб каквото и да се каже ще е малко......поне тук мислих,че идиотите не храчат но......
да караш с висока сторост си е чисто самоубийство.
С колко км/ч се движи, щото може да ги изпреварва и със 100. Ако е над 140 - КАТ да се самосезира.
Стара Лада се подигра с луксозните коли по АМ ”Тракия”
Любопитно клипче разкрива как стара Lada 1500 S (ВАЗ 2103) изпреварва луксозни автомобили на магистрала "Тракия".
Обратно в новината