От Русия: ”Уазките” ще да палят и при -50 °C

Руснаците смятат да направят култовата УАЗ-ка най-често срещаното возило в далечния север.

Обратно в новината

Коментари - От Русия: ”Уазките” ще да палят и при -50 °C | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На мен УАЗ-ките много ми харесват, но си карам западния автомобил. По - удобен ми е, пък и малко по - съвременен.

Нещо не гледам много УАЗки по нашите пътища... Що ли? :)) Е, падали ти бъбреците. Голяма работа, ако си истински мъже ще обършеш по един на жената и децата да не мрънкат много и ще караш. Нямало никакъв комфорт. Комфорта е за джендъри. Както къпането и граматиката. :) 1991 в гранични войски още имаше УАЗки с ръчни чистачки. За тия дето се чудят, чистачката няма моторче, а има ръчка отвътре и си я въртиш, за да чисти... Няма разваляне това. :)) А сега, датчици за дъжд, потенциометри за чистачките... Глупости. Джендърски истории. Като ръкавиците. Истинските мъже, не носят ръкавици. Те са за женичките. :))

Истината е, че при минус 50 замръзва маслото. И затова си палят огън под колите. А съвременните УАЗ-ки са боклук, защото ръждясват за норматив. Имам стара УАЗ-ка дето ми е набор 83-та и няма ръжда кой знае колко. съвременните са много зле в това отношение.

Вилиса си е Вилис дори след толкова години.

Преди много години в една командировка ,ми се наложи да използуваме УАЗ-ки.Минахме с тези машини някъде между 2500-3500 км.За да бъде по-незабравимо изживяването действието се развиваше декември -януари в степите между Волга и Урал.Може да се каже ,че машините предлагаха нулев комфорт,но те са военни машини а не з изфукване от офиса до къщи.Минаваха навсякъде,като тръгнат из степта бъбреците ще ни изпаднат,но те закарват до съответната крайна точка.Бяха оборудвани с втора бензинова точка и даже при най-силния "буран" вътре беше топло, е вярно миришеше на бензин, но спряха л печките са "нула" време наставаше свиреп студ ,все пак навън е минус 25 градуса и истинска вьюга.Просто с тези машини се работи, а не се ходи на коктейли.Трябва да могат да бъдат ремонтирани с подръчни средства от хора с базов набор на инструменти при полеви условия

Преди много години в една командировка ,ми се наложи да използуваме УАЗ-ки.Минахме с тези машини някъде между 2500-3500 км.За да бъде по-незабравимо изживяването действието се развиваше декември -януари в степите между Волга и Урал.Може да се каже ,че машините предлагаха нулев комфорт,но те са военни машини а не з изфукване от офиса до къщи.Минаваха навсякъде,като тръгнат из степта бъбреците ще ни изпаднат,но те закарват до съответната крайна точка.Бяха оборудвани с втора бензинова точка и даже при най-силния "буран" вътре беше топло, е вярно миришеше на бензин, но спряха л печките са "нула" време наставаше свиреп студ ,все пак навън е минус 25 градуса и истинска вьюга.Просто с тези машини се работи, а не се ходи на коктейли.Трябва да могат да бъдат ремонтирани с подръчни средства от хора с базов набор на инструменти при полеви условия

Ще, ще... Ама надали. Една такава имаше в казармата, трима човека я палеха, даже и топло като беше - един на ключа и да подава газ, един подпира стартера с лост отдолу и един на климче от другата страна се моли да запали.

Съвецките жипки ЩЕ бъдат най-запалими в света. Да живеят съвецките жипки и техният водат жужето.

Отвъд Урал в момента е минус 30. Хората са се изпокрили. Остават машините. сред тях и любимия на всички ни УАЗ. Спомням си я с добро от "казармата". Чудесни машини за лилипути и средношколци, но не и за зрели хора. Може би за такива преминали средната възраст искащи да си поиграят на Рамбо за малко- може би да. Но това е кола, до която трябва да стигнеш с друга кола, да се поглезиш и после да си измиеш дрехите, да се преоблечеш и като станеш човек, да се качиш на своята кола и да си отидеш в къщи. И още! Извинете , но при минус 50 котката вече се е намърдала в пазвата ви, как ще ви пусне да излезете навън да си играете на хокей при чукчите?

имам приятел в армията. шофер е. кара често бенцовете Г класата. военните. класацията му за леките ВОЕННИ МАШИНИ е: 1. УАЗКА ван, тея купетата като линейки дето са. 2. УАЗКА джип, като тази на снимката Г класата на бенца не се брои. некаква шегичка била... а аз не случайно се викам ники бенца, щото карам ес класа 2016. магазинна. никой не ми верва обаче... а пък на мен ми е и се тая. та съм фен на бенцовете. луксозните най-вече. верно е, че купето ми трака. което е супер хокиращо за кола за 197к лева, ама кво да се праи - късмет. та тава е драги "западни" авто фенове. като стане дума за сериозна техника, пристрастията ви са абсолютно погрешни. сажалявам. и извинете за горчивата истина.

Ланд Ровъра се развива всяка година! Американците вървят на горе! Мерцедес какви бронирани джипове имат! РУСНАЦИТЕ с тези УАЗ-ки от втората световна война голяма хвалба! Няма що!

Подобни тъпни могат да се кажат от един българин! А бе първосигналнико таз снимка е само за онагледяване и самия дир не са си направили труда да потърсят новите УАЗи! От доста години са съвсем други и приличат на Тойота! Ти знаеш ли какво е -50 градуса бе душа? Виждал съм ги твоите намазани мерцедеси как на -25 и умират, ако не са специално пипнати от завода!!

Знаеш ли кой е измислил реотана на задното стъкло? А знаеш ли коя марка автомобили има най-много брандирани зимни дрехи щото потребителите и обичат да ходят пеша зимата?

То УАЗ-ка и с манивела ще запалиш , ама я запали мерджан или хамар с манивела.

Пак ще палят огън под мотора мужиците. Така и не се научиха да правят електроника дето работи при отрицатлни температури пияниците. Тоя кондензатор нали трябва да се зареди от някъде. Акумолатора като ти е финито от де ще се вземе тая енергия? То може и друго да са направили. Мурзилката пасажер да върти педали на динамото(руската афтомобилна промишленост още не познава алтернатора) до изнемощяване да зареди кондензатора.

че като е работил двигателя известно време ще е заредил кондензаторите, след това може да запали и при посочените температури.

Че то като е запалила УАЗ-ката на акумулатор защо да я гасят?Да покажат,че имат кондезатори ли?Там горивото е евтино и като се запали сутрин се гаси вечер като се прибереш.

ами ние с калпаците дето и домати неможем да произвеждаме вече? Стой си, мълчи си и несе обаждай! Ония се опитват да правят и да продават и за тва Запада реве!

madro kondezatora darpa el energiq s po malki stoinosti ot akumolatora za otnositelen dalag period ot wreme do natrupwaneto na golqm zared neohodim za startera za razwartaneto na dwg posle rusnachite sa izmislili djaja za raztowarwane na superkondenzatopra ne mignoweno a za nqkolko sekundi i tozi tok se podawa na akumolatora pod 12 wolta koeto prawi da e wazmojno za obiknoweniq akumolator pri niski temperetuti da dawat tok za palene lichi is kade sa izobretatelite na nowi tehnologii pri ruskite woeni to mai kakto se e widqlo ot mobilniq do atomnitereaktori tehnologiite se rajdat predimno w ruskite glawi na woenite injener kostruktori

Грамотен и мъдър, колкото обикновен путкинофил. В руските глави се разждало нещо..оле мале.

Ами нормално да е путкинофил. Проблема са такива като теб - курофили!