Коментари - Опасно ли е да караме на ”резерва” | Авто.dir.bg
Коментари
Поради физичните особености на водата и горивата, при тяхното смесване, водата винаги ще е отдолу, т.е. няма значение до къде ти е пълен резервоара, водата винаги е на дъното. Така че винаги ще тръгне първа към двигателя, ако я има в резервоара!
Да! И трите абзаца са истина. И коментара на rman също. Но! (Едно голямо НО) Ако не желаете, в скоро време, да сте клиент на автосервиз или по сръчните от вас да се занимават с ръкоделието: закупуване и подмяна на дефектирала горивна помпа, поддържайте нивото на горивото в резервоара, минимум на 50%! Защото! Горивната помпа се охлажда от наличното гориво в резервоара (потопена е в него) и не е едно и също дали 5 литра или 25 литра ще я охлаждат! Изобщо няма да коментирам неприятностите, мъките и загубата на време, когато горивна система на нафтова печка засмуче въздух. Безавариен път, разумни колеги!
1.Водата влиза по много начини 2.Ако ти я вкарат с бензина , като най-качествен 3.Ако някой ти я сипе през капачката ,до като гледаш бензинджийката 4.Когато има малко бензин в резервоара,още 1 причина зимата да е фул............
Това важи само когато е електрическа помпа. Когато е маханична вакуумна попмпа и се намира до двигателя няма никакво значение
Не мислиш, вярно е. Мислиш само кога какво да включиш и изключиш, че не знаеш къде ще те остави :(
Опасно ли е да караме на ”резерва”
Нe ca мaлкo шофьорите, кoитo пo eднa или другa причинa (нaй-вeчe финaнcoвa) чecтo кaрaт cвoитe aвтoмoбили нa "рeзeрвa". Врeднo ли e тoвa?
Обратно в новината