Кои са най-проблемните коли втора ръка

Германската организация за контрол на качеството TÜV публикува списък с най-проблемните коли втора ръка.

Обратно в новината

Коментари - Кои са най-проблемните коли втора ръка | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Наистина Мерцедеса се превърна в най проблемната кола !!!!!!! Мерцедес Е320 цди

мерц гл / последно поколение/ - пълна скръб.

Абе ако имаш някой излишен, за 20 бона ти го взимам. Да не се мъчиш ти. Услуга ти правя.

В нета е пълно с Мерцедеси, в частност с МЛ, много под 20 бона. Отваряш сайтовете и купуваш. И ти да не се мъчиш. Услуга ти връщам.

Баси ,. Нито една японка.

Ъхъ... Ама оня ден като се наложи да сменя крушката на стоповете на една японка и разбрах, защо не трябва да си купувам японки.

А Ауди как са? Моето е А4-дизел, на 20 години и освен дребни проблеми, и смяна на маслото, нямам други ядове.

И затова мазда 2 чисто нова от 2009 всяка година й се сменя я носач я амортесьор я накладка я тампон я тва било криво...а vw поло 2008 пак чисто ново имам сменен само амортесьор за същия период...промиване на мозъци и реклами :)

Моята е на 525 000км голф 3 на 21 години , повече няма да си купя такава кола!

Тук не са показани повечето Германски коли .Сигурно са повече от 50 процента възможност да се развали и то в първите години . Аз преди карах Пунто минах 250000 и не ме е оставяло на улицата .Не съм имал големи ремонти .Оставих го на 450000 км

Германска класация...спрях да чета натам. Това е все едно нашият финансов министър да обяснява проектобюджет..

Истина е, премиум автомобилите дори на 5-6 години са изключително не надеждни, а частите за тях са много скъпи и стават не рентабилни, за това и се продават толкова евтино.

рейндж до една година нямат! там масово има БМВ-та, Сеат-и, щрудели...ъъъ.. шкоди де... твойоти, фиордове,, ми мазНа жапонезе и вся остальная... ай сиктирир! за сер... визното УПС-лужване в бг да не хортуваме, чееее.... са за лада нищо не са казали...ама тя е като вефа и счупена пак си работи :))) те тва е направо парадокс, нещо, като цецка президент!... или както в оня виц - на шофьорски изпит - коя кола щемине първа? - маршрутката!!! - но господине на схемата няма маршрутка, как решихте, че ще мине първа? - абе и аз не знам от къде се взима, но тя винаги минава първа..." :)))

хората няма кво да ядът, те зър пър коли шми карат...

Карам 2010 Тойота Приус като такси-купих я на 27000 км.Сега е на 311000 км.Сменил съм само лагерите на задните колела и накладките на предните,задните накладки са още оригиналните!Количката върви като нова и колегите ги карат по 700000 км без проблеми-след това ги пенсионираме-не дават по-стари от 10 г. за такси. Аз не работя за Тойота,но за мен Мерцедес,Ауди,Шевролет и т.н. са говно с течен шоколад отгоре-като оближеш шоколада пак опираш до говното,тъй че мерси!

Карам 2010 Тойота Приус като такси-купих я на 27000 км.Сега е на 311000 км.Сменил съм само лагерите на задните колела и накладките на предните,задните накладки са още оригиналните!Количката върви като нова и колегите ги карат по 700000 км без проблеми-след това ги пенсионираме-не дават по-стари от 10 г. за такси. Аз не работя за Тойота,но за мен Мерцедес,Ауди,Шевролет и т.н. са говно с течен шоколад отгоре-като оближеш шоколада пак опираш до говното,тъй че мерси!

Тук се пишат глупости от "разбирачи", дето са виждали нов премиум през плет. Проблемът с Мерцедесите не е в тях, а че след определена година сменят собствениците. Новите собственици освен големи претенции са и горди притежатели на почти несъществуващи финанси и затова не поддържат колите както трябва. Карат душманската, докато някоя особено скъпа система се скапе (примерно Air Matic) и после продават на някой наивник, който я кара в TÜV и така тя влиза в статистиката, като кола с много проблеми. А всъщност Мерцедес са в пъти по-добри от колите среден клас. Просто не са за всеки келеш.

Абе тия в Германия не карат ли японски коли?Не виждам нито една марка в тази класация.А може би японските все още са най-здравите коли?

Ми то и за руските излиза така. :)))

В Берлин има доста малко японски коли по улиците. И изобщо доста малко различни от немски (като броя форд за немска). Но пък при такситата около 30% са Тойота Приус, останалите са Мерцедес и единици от някакви други.

Абе бай Пешо , чети внимателно . Произведени в Германия пише ...... Но пък друго : не виждам нито един модел на Опел, а опредлено има "бисери" сред тях . Или може би вече не се правят в Германия ...... или са надежни ......

корекция на предишното ,за произведените в Германия...... Извинявай , аз не съм прочел правилно

Никой вече не продава Голф 3 на 525'000 ...

до Бай Пешо за японските коли - ти можеш ли да четеш....къде прочете "произведени".....неграмотник смотан

до Бай Пешо за японските коли - ти можеш ли да четеш....къде прочете "произведени".....неграмотник смотан

Що за простотия?? Първо в класацията не присъства немски автомобил!!! Освен някакъв дърт ML. Второ, защо не изкарат данни от официалните сервизни центрове само на мерцедес и фолксеаген например???!!! Автомобилите на тези две марки са тъкани с дефекти. Много тъпа реклама "купувайте само немски автомобили"

Що за простотия?? Първо в класацията не присъства немски автомобил!!! Освен някакъв дърт ML. Второ, защо не изкарат данни от официалните сервизни центрове само на мерцедес и фолксеаген например???!!! Автомобилите на тези две марки са тъкани с дефекти. Много тъпа реклама "купувайте само немски автомобили"

Chefo77

Само на мен ли ми прави впечатление, че статията се пише за "коли, проверени в Германия в периода юли 2011 - юни 2012 година" ...

Аз карам ML350 -2015-- Когато не можеш да достигнеш гроздето, то е ..... кисело!!!

От скука прочетох и коментарите. Правилно решение съм взел навремето , да купувам само нова кола.

Автомонтьор съм в Германия от 12 г. - нямаш си идея на какво дърво си се натресъл .