Ford обясни защо се отказва от седаните

Ford приключи с производството на седаните в гамата си за Северна Америка, като от конвейера слязоха последните бройки от моделите Taurus и Fusion.

Обратно в новината

Коментари - Ford обясни защо се отказва от седаните | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

истината е, че Форд не могат да си продават седаните и затова ги спират, всички вече купуват японски, корейски или немски седани, а и да не говорим, че фордовете са изключително некачествени и с технологии от преди 10 години, и както американците обичат големи SUV-та просто Форд нямат шанс вече

Аз карам седан и смятам, че с тяхното изчезване изчезва и класическата форма на автомобила, която смятам за доста красива. Хечбеците имат по-младежко и спортно излъчване, но погледнати отстрани силуета им е някак непропорционален и незавършен и на мен лично не ми допада.

И аз съм фен на седаните, имат някак класическо, завършено, стилно излъчване. Винаги бих предпочел Корола 2020 седан пред хечбек, същото важи за Сивик 2020, Октавия пред Фабия (говоря за формата, не за клас и оборудване), Джета пред Голф, А3 седан пред А3 спортбек и т.н., и т.н. Просто винаги седанът изглежда по-скъп и по-класен от хечбека, който винаги ми навява или на практичност, или на спортен дух (от тип Рали), но сякаш нещо му липсва, сякаш винаги е компромис, по-малкия брат, по-ниското стъпало. За комбитата - или са грозни, или гаменски, и двете не понасям до дъното на душата си...

Кажете ми кой кара седани в Европа ?! Само глупаци като колегата ми................... Истината е в ХЕЧБЕКА ! Маните ги хаАмериканците.... Там е друг свят...

Истината е в комбито - ама още не си стигнал до там ... но си на прав път от седан към хечбек - рано или късно ще дойдеш на комби.

Карал съм и двата типа коли и нямат нищо общо във возията и комфорта а да не говорим,че и най-големият SUV Е ЕДИН РАЗДУТ ХЕЧ БЕК с малък багажник та си слагат на покрива куфари.