ЕС забрани продажбите на Лада

Европейският съюз преустанови продажбите на руските автомобили с марка Лада на територията на своите страни членки.

Обратно в новината

Коментари - ЕС забрани продажбите на Лада | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тия лади Нива се продават и в ден днешен във Франция. Изглеждат по абсолютно същия начин както преди 30 години. Единственото подобрение са дизеловите двигатели от GM и газовите уредби, които се влагат серийно. Купуват ги предимно разни фермери от хълмисти райони защото са супер евтини и не ти е жал да ги хвърлиш на петата година като им прогният тотално ламарините.

Не знам защо но очевидно никой не чете внимателно.... само фанатични и безсмислени коментари.... А истината е ЯСНО написана в последнота озречение .... 2013г продадени в целия ЕС колосалните 5 561 ладички.... дето се вика коментара е излишен...

фък ю еу - демонкрати проклети и фашизирана сган - измамници и лъжци създали пълна плутократия - къде ви е свободата и пазарите бе лайна брюкселски съюзили се с демоните от кравария...

Бе кви датчици за налягане на гумите бе, те до скоро предлагаха като екстра черрдже за скамейката на водача ако модела е поръчан със врати и прозорци...

Това изискване не може да извади Ладичките от европазара.Тази технология руснаците си я имат още от 60г. на миналия век.На таблото на ЗИЛА имаше 6 манометара ,над всеки по един спирателен кран.Караш си към западните империалисти и следиш налягането на гумите.Спадне ли на някоя гума ,отваряш крана.Изминаваш 150 км и спираш,резервоара е празен.Машината гореше 100л на 100 км.

Дино, и хранителни продукти с изтекъл срок на годност също е забранено да се продават. И това ли противоречи на свободният пазар?

А къде е свободният пазар на стоки и услуги който ентертейтмънта така крещящо прокламира от агенциите за масова заблуда на континента. Твърде комунистически похвати. Защо не се учудвам. Скоро ще забранят руските телевизии, за да не могат гражданите да чуят другата гледна точка. Тръпки да те побият от перспективата за световно управление. Тогава лукавият наистина ще потрива доволно ръце.

Прав си Йордане. Кола, която не може да потегли, е много по-безопасна от всяка друга в движение. Ама хората искат и да си карат колите, не да си държат бурканите в тях.

Тази ЛАДА е по безопасна от всички модели западни автомобили произведени след 1991 година.Претъпкани са с сканираща вкл обемно центрираща техника и с а лесни з а обсебване вкл от нашественици от тия които убиват нагло в сирия и Ирак

Тази ЛАДА е по безопасна от всички модели западни автомобили произведени след 1991 година.Претъпкани са с сканираща вкл обемно центрираща техника и с а лесни з а обсебване вкл от нашественици от тия които убиват нагло в сирия и Ирак

Стабилен пазар 5500,интересно при продажби на коли 1.3-1.5 млн на месец в европейският съюз виждам един солиден процент от пазара на нови коли.Четете хора преди да пишете, смешно е.

незнам дали ваопще някои купува тези руссян шит.като бях в казармата карах зил1з1 с система за палнене на ваздух по втеме на пат.познаите дали работеше. а такива хитеч,като сензори и а.ц. -следващия век.не са откраднали течнологите още.вазното е зил,маз,газ,паз ,краз да имат катуши и ракети,за убиване. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

то аз го казах освен тенджери и водка нищо друго не знауюця да прави рускии мужик

ууууу......уууу....защо си тарсим под вол теле....всеки знае колко може да носи един москвич... всичко друго е загубено.... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

UUUUU......UUUU....

пише се "Какъв е проблемЪт"

Удивителното е, че въобще са се продавали досега в ЕС ?!

Проблемът е: "Не е важно дали аз съм добре, важното е на съседа да му е зле!" Те и пари раздават, ама я изпълни условията им да видиш колко бързо ще вдигнат летвата.

деер

Доколкото съм осведомен, датчикът представлява устройство отчитащо разликата в оборотите на гумите. Но, ако европейците са го докарали да си слагат датчик за гумите, какво сме с нашите си проблеми?!

Такива датчици се слагат толкова лесно, че е по-лесно да си сложа такъв датчик от колкото китайски ксенон... Във всеки магазин за автоджунджурии предлагат такива датчици. Може да са вътрешни или външни, като външните се монтират на мястото на капачката на вентила на гумата, а вътрешните от вътрешната страна на вентила и струват има няма 200 лв.

Мили, хора! Някъде по съревнованията по офроуд, освен в Русия, да сте видяли да участва " Нива" ? Дори на скъпият "Мерцедес" поддръжката е по- евтина от тази на " Нива", защото по- малко се троши!

това не е китайски ксенон, че да си го сложиш ей така. изисква конструктивни промени на местата, където се монтира- най-вероятно джантите и главините, по ел системата и по таблото. Освен това силно се съмнявам, че братушките са си произвели и сертифицирали такова чудо, а западните и източните производители може би ги спират санкциите

То трябва да си абсолютен мазохист, за да си купиш Лада. Независимо от цената.

Щука

Що бе, GreatWall и Dacia при цени на нови модели под 10 000 бона, много ми е интересно какви датчици и къде си ги слагат? Хайде ако някой е по-запознат да ми каже коя от посочените от мен марки разполага с такива, че Лада да е такъв трън в очите на ЕС. По-скоро прикрита санкция относно руския производител. Не ме плюйте, не искам да заемам страна, но ЕС с подлагането си на ислямисти и САЩ все повече и повече ме кара да го псувам...

елементарно първи варянт - не е проблем да се сложат т акива датчици втори варянт - слагат се сама на тези,предназначени за EU ТА НЕ РАЗБИРАМ КАКЪВ Е ПРОБЛЕМА?????