Ентусиаст от Хасково си направи електромобил

Хасковлията Светозар Севов си създаде собствен електромобил.

Обратно в новината

Коментари - Ентусиаст от Хасково си направи електромобил | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз пък си гепих един от тия "кенефи", където возят куфарите на централна гара, закарах го на оптичен тунинг, направиха ми го да прилича на голф GTI-ка и сега съм номер едно! Возя се без пари, щото го зареждам в работата. Занимавам се със сичките тия простотии, щото вече не мога да си точа нафта от работата. Не мога да ги разбера всички хора, като се замисля винаги съм се возел без пари!

"Зареждането на електрическата кола на седмица излиза близо 2 лева." А на мен зареждането на дизеловата ми кола на седмица излиза близо 30 лева.

Евала на пича :)

Този кабел за зареждане може да върши отлична работа като въже за теглене, когато паднат батериите.

Приветстваме тези начинания. Ние във фирма Капрони-Казанлък преди 10 год. създадохме първият електромобил на база Фиат 126 Р с изработен при нас ДС електридвигател. По късно създадохме задвижване със специални АС електродвигатели, които произвеждаме за транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. За съжаление на този етап в нашата мила родина все още чиновниците не са създали нормативна база за узаконяване на електромобили, създадени по линията на конверсията. Посетете ни при възможност да ви покажем новата компановка и решения при конверсиран електромобил- Опел Корса, включително и използваните съвременни батерии. За контакти:link

Това, което този е направил е, че е взел авомобилни акумулатори, електромотор и честотно управление за плавен старт. Електромобилът обаче не е толкова просто нещо.За електромобил ти трябват обаче повече неща. Първо - тягови батерии, които не се разрушават бързо при този режим на работа. Второ - рекуперация на енергията. Трето - хидравлката трябва да стане електрическа. Мисля, че Рено имат модели с електрическа хидравлика. Може да се вземе помпа от ренде. Необходимо е също колата да се преосмисли нацяло, за да се оптимизират загубите. Въпреки това, съгласен съм, че ако някой започне да произвежда електрическа кола с пробег около 60 км, това би задоволило ежедневните нужди на много хора.

Електрически помпи за задвижване на хидравлика имат много марки и модели... всъщност повечето от 2000-2005-та. Това беше някакъв междинен вариант на електрическите рейки... Сервото и отоплението в действителност са по-голям проблем... Наистина ми е много чудно как е решен проблема със сервото... не че няма коли без серво, но все пак....

Браво и поздравления! А за КАТ - дано се пребори с бюрократите там! Само се опитай да регистрираш самоделно ремарке !

Сега в КАТ ще му извадят душата, въобще не е ясно как ще регистрира тая самоделка.

Много се кефя и уважавам такива хора.

Само хубави батерии са му трябвали, но те определено са скъпички. Предполагам от някой ударен Приус е възможно да се купят. Браво за ентусиазма!

Li-ion биха му го оскъпили ненужно (зареждането и поддръжката им е далеч по-прецизна работа от тая с оловните, каквито изглежда е ползвал). Така както го е направил е баш каквото би вършило работа за нищо пари на сума народ - 50-ина км на ден без някакви претенции, колкото да напазарува и да иде тук-там из околността. Браво на човека, чудесно уцелен продукт.

Батериите според мен са най-малкия проблем.. чудя се как е решен проблема с отоплението през зимата и какъв пробег би имал автомобила тогава. Как е решен проблема с някои помощни системи като серво, хидравлика и т.н. Отделно аз лично не бих се хвалил, че вече съм карал тази кола по пътищата след като няма коректна регистрация в КАТ, ама това е отделно нещо....

отдолу пустилъм удялу а отгоре с жина с гуреща ромскъ кръф... и прайм фурня ф купето цялу зиме - напролет сменямъ муртисьорити,че съ спукват от жегътъ...ъъъ клатиниту де... то клатини кът клатини лий по тез дупки...

Максимална скорост? 10 - 15 км/ч? Или не чак толкова...

минус 15 ти си гениален ясновид... забравих как се пише генитален или гинеялен... ш'ма прустиЖ за низнаньето! ;))

Направил е човекът електрокар! Браво!

Спортен модел на електрокар.