Два големи производителя отписаха електромобилите

Двата най-големи американски производителя Ford и General Motors са изключили от своите стратегически планове електромобилите.

Обратно в новината

Коментари - Два големи производителя отписаха електромобилите | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Имам 2 електрически коли и мога само да кажа, че това са коли за ентусиасти. Да, комфортни са, ускоряват много добре. Ако ги караш само в града и имаш къща с граж и мощна връзка с мрежата, работата е добре. Но ако трябва да пътуваш 200-300 км трябва внимателно да планираш къде и за колко време ще зареждаш. И да се молиш зарядната станция, защото обикновенно между градовете има 1 на 100 км, да работи. Реалано с моята кола, която е доста бърза, отчитайки времето за зареждане, все едно съм карал с Москвич.

300 KM? Явно е някоя от малките градски електрички...

Грозната истина за псевдоеколозите е, че погледнато комплексно, дори дизеловите двигатели са по-екологични и много по-икономични от електромобилите! Производството на нови и преработването на стари батерии натоварва природата повече и сонсумира много енергия. Освен това суровината за батерии е доста ограничена.

Освен това никой не отчита факта, че за производството на електричество вече е бил оставен доста голям въглероден отпечатък.

И много правилно за съжаление. Защото няма ток за всички. В момента едно домакинство харчи грубо 30кв/ч на ден. Ако нощем си включат електормобилите, това прави минимум още 60 кв/ч на домакинство на ден. Тоест консумацията на ток ще се вдигне 3 пъти. Дори ако минат на електромобили 50% от домакинствата, пак реално консумацията на ток ще се вдигне двойно минимум. И това го смятам при 1 електромобил на домакинство. А ако са 2? И идва резонния въпрос тоя ток откъде? От вятърнигенератори и фотоволтаици ли? Ами варианта да се построят фотоволтаици с капацитета на действащите към настоящият момент АЕЦ и ТЕЦ практически няма как да стане. Дори в една държава.

30 kw/h на ден?!?! wtf? Ти кво захранваш бре? Ние харчим по около 150 kw/h на месец с 2 климатика.

Каквото имам това и захранвам. Само един бойлер е 250кв/ч месечно средно. След това печки, перални.... Няма смисъл да испадаме в подробности. Но въпросът е принципен. Електромобилеите ще увеличат натоварването на електрическата мрежа минимум двойно, което сега съществуващата електрическа мрежа няма как да понесе.

си имат достатъчно клиенти и почитатели за това което произвеждат. Направили са си сметката. Няма как един реднек вместо да си купи това от снимката да седне в една тесла, :)))))))))))))))

Кисело ви е гроздето, а? Нямате технологии? Нямате хора? Да не говорим, че и нямате шансове - Тесла ви изпревари с 10 години. Но май пак държавата ще ви налива пари за оцеляване.

Tesla без субсидии фалира за три месеца

Еми да, то приказките са без пари

Ел двигателите са добри, но съхранението на енергия в батерийте куца та куца! Освен това са и много тежки! КПД-то не може да се сравнява с това на петролния двигател! Пълен фейк са тези автомобили....

Дизелов двигател КПД до 40%, електродвигател до 97%. Ко каза? Аман от прости парчета дето раздават акъл. Че ти само в скоростната кутия колко загуба имаш, а ел.двигателя е с диретна предавка.

Само че ДВГто директно преобразува химическата енергия в топлинна и после в механична, т.е. е цял агрегат, който на входа приема първичния източник на енергия. Батерията, както и водорът не са източнице на енергия, а акумулатори. В сметките трябва да сложиш електроцентралите, сума повишаващи и понижаващи тарнсформатори по трасето, преносната мрежа, зарядните станции и т.н. Основната част от електроненергията е от ТЕЦове и АЕЦове, та забравете приказките за ВЕИ...

Пълен майтап са ел.автомобилите! Когато международния транспорт тръгне с електрически тирове и армията си поръча електрически танкове, тогава и аз ще си купя ел.автомобил ....

Батериите нямат енергийна плътност, т.е. забрави за електрически пикап, влачеш каравана или яхта, хле пък за седлови влекач. Електрическите ускорявали добре. Да, ама дай да видя електричка с теглич. На модул S ако закачиш една каравана с аеродинамиката на тухла, с пълна батерия я изкара 100 км, я не, а всеки отгоре е чист подарък.

Като не могат да ги произведат....

Ima stats za USA okol 50- 60% ot horata vse oshte tarsat benzinovi mps samo 10% tarsat electric vehicles I ostanlite sa po hybrid I I drugi ,vse oshte probega na edno zarejdane e sravnitelno malak a cenite osobeno na Tesla sa visoki,dori NIssan Leaf e $40000 plus

То не е само да ги произведеш. За можене могат, не се съмнявам в това, но кой ще ги купи? Пред години Леново купиха компютърния бизнес на Ай Би Ем. Сега е нормално да купиш китайски компютър за 3000 лева, защото е Тинк пад серята, но тя с бе на американците. Клиентите на Форд си очакват двигател с вътрешно горене, в САЩ големи пикапи, тук надеждни коли като Фиеста и Фокус. Да се пренастрои бизнеса към електриките е сериозна работа. Затваряне на фабрики, уволнения на служител, чисто нови производства с много неизвестни и най-вече, кой ще ги купи? Тесла си имат Мъск, той кара хората да си мислят че карат супер готина кола, както Джобс накара хората да си мислят, че като имат Ай Фон са някакви супер яки пичове ... маркетинг

Тесла им я прави Панасоник

panasonic прави батериите само

Най-после една адекватна реакция.

Не знам какво ще ги правят тез електромобили без ток. Явно и те споделят моето мнение.

Щом TESLA постигна с нормалните си Седан модели ускорение за 0-100 км под 3 секунди, няма световна класическа компания, която да спре възхода на елетромобилите. При това, с мигновен въртящ момент. И без никакви механични предавки. Да оставим другите екстри. Бъдещето принадлежи на електромобилите.

Щом TESLA постигна с нормалните си Седан модели ускорение за 0-100 км под 3 секунди, няма световна класическа компания, която да спре възхода на елетромобилите. При това с мигновен въртящ момент. И без никакви механични предавки. Да оставим и другите плюсове. Бъдещето принадлежи на електромобилите.

Щом TESLA постигна с нормалните си Седан модели ускорение за 0-100 км под 3 секунди, няма световна класическа компания, която да спре възхода на елетромобилите. При това с мигновен въртящ момент. И без никакви механични предавки. Да оставим и другите плюсове. Бъдещето принадлежи на електромобилите.

Не са точно тези, които очаквам, но еваларка!

Е кое точно му е еваларката да попитам, аз откакто минах на електрическа кола повече никога нама да се върна на смърдаящ петрол. Тихо, без емисии, мега спотрно, ако искаш. Тока е от вятър, реки и язовири, в бъдеще и от слънце. Това ако е истинска новина ще е голяма стратегическа грешка. Да се пробват, но ще е за кратко, бъдещето е електрическо.

Какъв ток от вятър бе? Токът е от уран, газ и въглища

Е кое точно му е еваларката да попитам, аз откакто минах на електрическа кола повече никога нама да се върна на смърдаящ петрол. Тихо, без емисии, мега спотрно, ако искаш. Тока е от вятър, реки и язовири, в бъдеще и от слънце. Това ако е истинска новина ще е голяма стратегическа грешка. Да се пробват, но ще е за кратко, бъдещето е електрическо.

Тока бил вятър, реки и язовири...Нищо подобно, тока е предимно въглища и уран. Ще позачистим градовете с тез електрички и ще пренесем мърсотията на друго място. Да не говорим, че за производството на ел. батерии се замърсяват стотици кубици вода. После не могат да се рециклират напълно и прочее. Поинтересувай се малко...