45-годишен юбилей за последния ”италианец” на Лада

Моделът ВАЗ-2103 отбеляза 45 години от качването си на поточната линия.

Обратно в новината

Коментари - 45-годишен юбилей за последния ”италианец” на Лада | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Баба ми си беше купила такава от Кореком. Много яка кола беше, само дето зверски гниеше. След 3 кърпения накрая отиде в Надин

Лада с двигате от 1200 кубика-- нямаше, това си бяха първите Жигулки, по болтовете на които пишеше FIAT, имахме я, доста сполучлива, но с този слаб двигател днес е смешна. слабост беше леката задница, която със задното задвижване, зимно време беше много опасна, такива дрифтове се правеха, че да ти се обърна червата. и шарнира, ах този шарнир , какви ядове създаваше

Имаше Лада 1200 ш 1200 S.

досега Лада произвежда два модела със задно и с предно предаване. Всичко останало са модификации. Така е при липса на въображение и подарени технологии.

Трябва да си голям идиот за да правиш едно и също желязо няколко десетилетия след като са ти дали лиценз... никакво равитие! Руснаците винаги успяват да не произведат нищо въпреки оромната си територия и всякакви природни богатства... Уникална некадърност!

Уникалният некадърник си ти! За времето си ладата по нищо не отстъпваше на класа аналогични автомобили от Западна Европа! И за Русия си е идеална! Все още са номер едно по продажби на местна почва! Ама нали трябва да се плюят глупости...

Некадърните руснаци ако успееха откраднат някоя технология после си оставаха на това ниво още 50 години... За идиоти може да е било приемливо да чакате по 15 години за боклучава ЛАДА, но за нормалните хора като мен това е пълна кретения! Купи си пак Лада бе!

"За времето си ладата по нищо не отстъпваше на класа аналогични автомобили от Западна Европа!" - шегуваш ли се? Все пак е копие на стар модел на Фиат. Нека бъдем сериозни и да прегледаме каталозите от тези години

Трябва да си голям идиот за да правиш едно и също желязо няколко десетилетия след като са ти дали лиценз... никакво равитие! - всъщност от икономическа гледна точка това е възможно най-изгодното решение. За какво да даваш пари за развойна дейност, да крадеш технологии, да привличаш кадри и да произвеждаш прототипи с неизвестно бъдеще? Така и така народът няма избор! В този случай трябва да си голям идиот за да правиш изобщо каквито и да било подобрения. Колкото до кражбата на технологии има си цяла наука наречена Индустриален шпионаж и познай не е измислена със създаването на СССР и не е приключила с краха на комунизма. Ладата не била отстъпвала на други автомобили за времето си. Абе вие добре ли сте. Я се качи на Лада Самара от осемдесетте години и на Голф 2 от същата епоха. Не, не, изобщо няма разлика, ама никаква! Последните години когато ладата не е отстъпвала на западното машиностроене са приключили с края на седемдесетте.

2106 - води се нов модел - Лада 1600, а после излиза 1500s с купе на 2106, а двигател на 2103. По днешните критерии може да се каже, че е с нов фейслифт, но за тогава си е нов модел. Де факто едно от нещата за да се правят 1500s е заради това, че двигателя с 1600 кубика се залага в Лада Нива

Двигателната гама на модела 2103 включва единствено и само двигател 1,5 литра, или 1500 "кубика". Не включва другите изброени двигатели...! Затова и този модел е известен като "Лада 1500".

Това е първоначалната версия. После се появяват 1300 и 1200 (21033, 21035). 2106 е нещо като наследник и има двигател 1600. 1200 е почти непочнат у нас. Както и при Самара той се е поставял предимно за износ за Гърция и Финландия, основно с клиенти пенсионери (не е шега, а факт).