Возилото е базирано на специалното военно превозно средство G320 CDI, изградено за австралийската армия, което се използва от 2011 г. Цивилният модел е оборудван със система, задвижваща всички колела с пет блокиращи диференциала, които осигуряват 100% блокаж на всички шест колела посредством бутони на таблото.
Mercedes залага на 5,5-литров V8 двигател с две турбини, който генерира 536 к.с. и 760 Нм. и който се комбинира със 7-степенна G-Tronic автоматична трансмисия. Моделът с четири места използва тяло на пикап, дълго 5867 мм, широко 2111 мм и високо 2209 мм. Това го прави с 1105 мм по-дълъг, 226 мм по-широк и с 272 мм по-висок от стандартния G63 AMG.
Клиренсът на G63 AMG 6X6 е впечатляващ, цели 460 мм. Предният и заден ъгъл на проходимост са съответно – 52 и 54 градуса. Общото тегло на високопроходимия пикап е 3775 кг. Вози се на огромни 37-инчови колела.
Динамичните и екологични характеристики засега не са оповестени, но от Mercedes разкриха, че моделът ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 6 сек, а максималната скорост ще бъде електронно ограничена на 160 км/ч. Разходът на гориво няма да надхвърля 18л/ 100 км.
Компанията планира да произвежда 30 единици годишно, като G63 AMG 6X6 ще бъде вторият най-скъп модел на марката, след SLS Electric Drive, който струва 350 000 евро.

Агенция Speed-Press