Triumph, Harley-Davidson и Indian вадят роудстъри и круизъри на Moto Expo 2024
На изложението трите марки ще покажат най-новите си модели, сред които Triumph Rocket 3 Storm, Harley-Davidson Road Glide и Indian Sport Chief
На предстоящото мотоциклетно изложение Moto Expo 2024, което ще се проведе от 20 до 23 април 2024 г. в зала "Арена София" ще бъдат показани роудстъри и круизъри от емблематичните марки Triumph, Harley-Davidson и Indian.
Вижте най-новите модели на Triumph, Harley-Davidson и Indian >> >> >>
Един от най-големите щандове на изложението Moto Expo 2024 ще бъде на "София Мото Трейд", представител за България на марките Triumph и Harley-Davidson. На площ от 308 кв.м. ще бъдат изложени най-новите машини на двете мотоциклетни марки. Безспорният хит ще бъде новият Triumph Rocket 3 Storm.
Премиерата на мотоциклета беше съвсем наскоро - на 19 март. Тя идва 20 години след като първият рекордьор Rocket III избухна на мотоциклетната сцена като върховен мощен роудстър. Новото поколение е и с ново име - Rocket 3 Storm. Машината има повече производителност, по-добро управление и тъмна цветова схема. Rocket 3 Storm се отличава с най-големия сериен мотоциклетен двигател в света с капацитет от 2458 куб см, като версиите R и GT получават още 15 к.с. мощност.
Така моторът има огромна мощност от 182 к.с при 7000 об/мин. Въртящият момент също е увеличен с 4 Нм и вече достига нов връх от 225 Нм при ниските 4000 об/мин. Новият Triumph Rocket 3 Storm вече надхвърля най-новите изисквания на стандарта Евро 5В, включвайки течно охлаждане, ниски емисии и отлична горивна ефективност.
Новият Triumph Rocket 3 Storm разполага с актуализирани 17-инчови предни и 16-инчови задни джанти с по-спортен дизайн от лят алуминий с 10 спици, като така се намалява масата. Това има положително въздействие върху реакцията на управление по време на движение, подобрявайки вече впечатляващата пъргавина на Rocket.
Здравата и лека алуминиева рамка, представена за първи път през 2019 г., използва лети и ковани елементи за изключително съотношение на въртящ момент към тегло. Новите модели Triumph Rocket 3 Storm се отличават с тъмна цветова схема и безупречно ниво на качествени детайли. Големият 18-литров резервоар носи новото име Storm и всеки модел има три отличителни двуцветни цветови опции.
На изложението Moto Expo 2024 ще бъдат изложени още два нови модела на Triumph за 2024 г. Това са два изцяло нови модела - Speed 400 и Scrambler 400 X, които се присъединяват към гамата на Triumph през 2024 г. Роудстърът Speed 400 се присъединява към най-успешната модерна класическа гама на Triumph, Speed Twin 900 и 1200, докато Triumph Scrambler 400 X взема своя здрав дизайн от Scrambler 900 и 1200 с офроуд родословие.
То датира от първите фабрични Scrambler от 50-те години на миналия век. Моторите са с 1-цилиндрови двигатели DOHC с обем 398,15 куб.см. Те имат мощност 40 к.с. при 8000 об/мин. и въртящ момент от 37,5 Нм при 6500 об/мин. Още два обновени модела за 2024 г. са приключенските Triumph Tiger 900 Rally Pro и Triumph GT Pro, които имат много новости, включително и по-висока мощност от 108 к.с.
Култовата марка Harley-Davidson всяка година вади по нещо ново, интересно и впечатляващо за почитателите по цял свят. Така е и сега с три нови модела - CVO Road Glide ST, CVO Street Glide и CVO Road Glide. Тези машини са юбилейни, създадени специално за 25-ата годишнината на CVO. За първи път са оборудвани с VVT технология или с променливо газоразпределение.
Двигателят Milwaukee-Eight 121 High Output е с повече конски сили и въртящ момент от двигателя Milwaukee-Eight VVT 121. Има високопроизводителен разпределителен вал и повишени максимални обороти - 5900 на червената линия. Мотоциклетите са променени на 95%, средно с 15 кг по-леки, с нова информационна система и озвучаване и с 50% повече ход за окачването сравнение с предходните модели.
Новият Harley-Davidson CVO Road Glide ST е с най-висока производителност - 127 к.с. и 193 Нм въртящ момент. Той е с 11,3 кг по-лек от CVO Road Glide, като подобрява всички аспекти на производителността, включително ускорение и спиране. CVO Street Glide е със 115 к.с и 183 Нм въртящ момент. Той е с 14 кг по-лек от модела от 2022 г.
Задвижването е с най-висок работен обем, което някога е било фабрично монтирано на мотоциклет Harley-Davidson Touring. Двигателят Milwaukee-Eight VVT 121 разполага с течно охлаждане на цилиндрови глави, променливо газоразпределение и нов всмукателен тракт. CVO Road Glide също е със 115 к.с 183 Нм въртящ момент. Всичките модели са с подобрена икономия на гориво.
След като миналата година отсъства от изложението Moto Expo, мотоциклетите Indian се завръщат отново. Техните страхотни експонати ще са разположени на щанд от 189 кв.м. Indian са първите американски мотоциклети. Марката е създадена през 1901 г. от Джордж Хенди в Спрингфилд, Масачузетс. След 1910 г. Indian Motorcycle става най-големият производител в света. През 1909 г. печели състезанието на "Индианаполис". След това постигат успехи на остров Ман.
След редица проблеми, започнали от средата на миналия век, през април 2011 г. Polaris Industries, компанията майка на Victory Motorcycles, придоби Indian Motorcycle. Производствените съоръжения на Indian бяха преместени в Спринт Лейк, Айова. През 2013 г. беше създаден новия двигател Thunder Stroke с работен обем 1820 куб.см и се появиха новоразработени мотоциклети със съблечения стил на класически американски бобър като Chief, Chief Bobber и Super Chief. Това беше Ренесанс за Indian.
На Moto Expo 2024 ще бъдат показани интересни модели, като например Indian FTR 1200 S Championship Edition. Премиерата обаче ще бъде Indian Sport Chief. Indian Motorcycle създават агресивна итерация на емблематичния Indian Chief с пускането на Sport Chief на пазара.
Надграждайки един от най-историческите и емблематични мотоциклетни на всички времена, Sport Chief вдига летвата за американските круизъри чрез първокласни компоненти, ориентирани към производителността и щатския стил. Новият Sport Chief запазва механичния стил на Indian Chief, използвайки същата опростена рамка от стоманени тръби. В основата на нея сега лежи 1896-кубиков двигател осигуряващ въртящ момент от 162 Нм.
В зала "Арена София" освен по-голяма и леснодостъпна изложбена площ, за посетителите ще има безплатен паркинг с над 800 места. За всички дошли на изложението ще има като винаги и допълнителни забавления. Това са "Глобуса на смъртта", демонстрации и стънт шоу, зона за хранене, зона за почивка и релакс.
Работното време на Moto Expo 2024 в дните от 20 до 22 април 2024 г. е от 10 до 19:30 часа, а на 23 април - от 10 до 14 часа. Moto Expo 2024 се организира от Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП), съвместно с утвърдения си дългогодишен партньор "Експо Тим" ООД.