GTstreet R Touring е трансформацията на Porsche 911 Turbo S в индивидуален спортен автомобил за истински ентусиасти, ограничен в лимитирана серия до 25 бройки. Най-новият модел на традиционните програми за индивидуализация на Techart GTstreet е преобразен изцяло за елегантен лукс и безкомпромисна динамика на шофиране. Компонентите от въглеродни влакна не само осигуряват изключителна аеродинамика, но също така определят външния дизайн на Techart GTstreet R Touring.

Вижте Techart GTstreet R Touring на базата на Porsche 911 Turbo S  >>  >>  >>

Бодикитът се състои от над 40 различни компонента. Той включва индивидуална предна и задна престилка с видими карбонови елементи, аеродинамичен капак, изработен от въглеродни влакна, калници с интегрирани въздушни отвори, удължения на калниците, спортни странични прагове, странични въздухозаборници и други. Всички опции за видим карбон се предлагат или в гланцово, или в сатенено покритие.

Снимка: Techart

Изключителна дизайнерска характеристика на GTstreet R Touring е новият фиксиран лек заден спойлер. Изработен изцяло от въглеродни влакна, спойлерът генерира особено високо ниво на контактен натиск и в същото време осигурява балансирана аеродинамика при високи скорости. Спойлерът от няколко части включва подлежащо на боядисване основно тяло, изработено от въглеродни влакна, ръб на спойлера, който може да бъде боядисан или направен от видими въглеродни влакна, интегрирани канали за охлаждащ въздух и вътрешни олекотени конструкции, изработени от алуминий.

Снимка: Techart

GTstreet R Touring се доставя с подобрение на производителността от Techart TA092/T1.1, което дава на двигателя на 911 Turbo S допълнителни 60 к.с., следователно двигателят осигурява общо 710 к.с. Максималният въртящ момент се увеличава със 100 Нм към мощния максимум от 900 Нм. Като опция клиентите на GTstreet R Touring получават най-мощния в момента Techart Powerkit TA092/T2.1 със 150 к.с. допълнителна мощност и 150 Нм повече въртящ момент. Той включва оптимизирани турбокомпресори, нова система за управление на двигателя и адаптирано управление на трансмисията.

Резултатът е 800 к.с. и 950 Нм максимален въртящ момент. Спринтът от 0-100 км/ч отнема само за 2,5 секунди, а максималната скорост е 350 км/ч. Според Techart, спортната изпускателна система на GTstreet R Touring е ръчно заварено произведение на изкуството за истински ентусиасти на производителността. Управлението на изпускателната клапа позволява широк акустичен спектър по време на ежедневно шофиране, както и на писти.

GTstreet R Touring позволява особено пъргаво управление с коловоз на предната ос, който е с 30 мм по-широк от стандартния модел. Има и ковани 20 или 21-инчови джанти Formula VI с централно заключване, с аеродинамични дискове от въглеродни влакна при поискване.

Спортните пружини, които спускат колата с 25 мм, също допринасят за още по-спортното шофиране. Като алтернатива комплектът за навиване позволява регулируемо спускане в диапазона от 5 мм до 30 мм. Системата за повдигане на предния мост Noselift на GTstreet R Touring осигурява допълнителен просвет с натискането на един бутон.

Снимка: Techart

В интериора GTstreet R Touring предлага луксозна и спортна атмосфера. Има избор на материали, сред които изключително естествена кожа, алкантара, както и декоративни части от видим карбон и алуминий. Специално изработеният спортен волан също е част от индивидуалния интериор на GTstreet R Touring.

Предлаганият като опция изключителен интериор предлага още повече свобода и индивидуалност. Обширна допълнителна обработка на кожа, наследствени тъкани, артистични декоративни шевове, контрастиращи кожени кантове, както и ценни облицовки, щампования и цветни акценти вземат предвид всяко лично желание на клиента.

Снимка: Techart