Тази година, на MOTO EXPO 2023, щанда на вносителя на Suzuki е с площ 130 кв. м На него ще бъдат изложени всички популярни в България модели.

Сред тях обаче се открояват 2-3 премиерни модела. Сред тях изпъква една сериозна - новият V-Strom 1050 DE. Така Господарят на приключенията V-STROM 1050 се завръща още по-добре оборудван и подготвен за офроуд във версия 1050 DE.



Това е мотоциклет, който позволява на собственика му да избяга в „дивото“ и да открие това, което сърцето му търси. Моторът има атлетичен силует, комбиниран с най-модерни функции, за да се придвижва плавно и комфортно.

Новото при V-Strom 1050 DE прави машината още по-атрактивна и забележима. Байкът вече е с 21-инчова предна гума и по-изразена офроуд шарка. Има нов  режим G - за настилка от чакъл, който е в системата за контрол на сцеплението и възможност за изключване на ABS на задната спирачка. Кормилото е станало по-широко с 20 мм от всяка страна в сравнение със стандартните модели и големи демпферни тампони.

Двигателят вече е предпазен от алуминиеви протектори. Налична е Bi-Directional Quick Shift - двупосочната система за бързо и лесно превключване на скоростите нагоре и надолу без боравене със съединителя или газта. Подобрената S.I.R.S (Suzuki Intelligent Ride System), сега са с модернизиран круиз контрол, позволяващ по-широк диапазон на скоростта и позиции на предавките.

Към новостите задължително трябва да добавим новия цветен 5" TFT LCD дисплей, който показва най-важната информация, включително режима на S.I.R.S, по видим и лесен за разбиране начин и много други.

Специално внимание производителят е обърнал на задвижването. V-образният двуцилиндров двигател под 90 градуса с работен обем 1037 см³ има повече конски сили от когато и да било – 107 (79 кВт) при 8500 об/мин и въртящ момент от 100 Нм при 6000 об./мин. Мотоциклетът запазва мощната си тяга при по-ниски обороти и ниския разход на гориво – 5,2 л на 100 км. Той също отговаря и на стандарта за вредни емисии Евро 5. Резервоарът е с обем 20 л. Скоростната кутия е 6-степенна.



Стайлингът на мотоциклета се характеризира с типичната за Suzuki предница „клюн“, в която е интегриран правоъгълeн LED фар. Дизайнът е oформен така, че да изразява почит към машините DR-Z Paris-Dakar и DR-BIG DualSport.

Размерите на мотоциклета са: дължина 239 см, широчина 96 см и височина 151 см. Теглото е 252 км. Височината на седалката е 88 см. Споменатата нова интегрирана Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) на при V-Strom 1050 DE, включва още редица асистенти - Motion Track Brake System и Combination Brake System, Hill Hold Control System, Slope Dependent Control System и Load Dependent Control System, които правят работата на спирачките още по-ефективна при най-разнообразни условия.



Естествено, освен премиерния модел, на щанда на Миркат ООД ще бъдат изложени и други нови модели на Suzuki: V-Strom 1050, V-Strom 800 DE, GSX-8S. Забележителните мотоциклети на щанда се водят от невероятния супербърз Hayabusa GSX1300R. Ще видим още GSX-S 950, GSX-S 1000, GSX-S 1000 GT и V-Strom 650.

Очакват се и новите, малки и големи скутери. Става дума за Burgman 400, новият Burgman 125 и обновените 125-кубикови  Adаress и Avenis.

Moto Expo 2023 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт. Мястото и датите са зала Арена София от 20 до 23 април, а вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

Билети може да закупите: Онлайн с отстъпка от 5 лв до 16.04.2023. За посетителите има безплатен паркинг, а входът ще е свободен за деца до 12 години с придружител.