Председателят на Stellantis Джон Елкан и Ксавие Шеро, завеждащ отдел "Човешки ресурси и наследство" на Stellantis и председател на Надзорния съвет на Opel GmbH, посетиха централата в Рюселсхайм и потвърдиха своята подкрепа и ангажираност за дългосрочното бъдеще на завода. Заедно с Флориан Хютл, главен изпълнителен директор на Opel и управляващ директор на Stellantis Германия, те посетиха завода за производство, където се сглобяват най-продаваният модел Opel Astra във всички варианти на задвижване и DS4 от дъщерната му марка DS Automobiles. Те също получиха представа за бъдещото моделно портфолио на Opel в Центъра за дизайн. Освен това отделиха време за разговори със служители и социални партньори.

Производството на Opel Astra в завода в Рюселсхайм, Германия

Снимка: Stellantis

"Opel и Германия са много важни за Stellantis. Във време на дълбока индустриална трансформация с радост се възползвах от възможността на това посещение в Рюселсхайм, за да потвърдя отново нашия ангажимент към операциите на Stellantis в Германия и към нашия висококачествен диалог с нашите ключови партньори и заинтересовани страни, по-специално IG Metall. Този подход на сътрудничество ще донесе устойчиви възможности за всички в Германия, първи пример за което е изграждането на GEEn-campus в Рюселсхайм", каза председателят на Stellantis Джон Елкан.

"Скоростта, с която нашите германски заводи се трансформираха в ефективни производствени обекти от последно поколение, е впечатляваща. Разбира се, не трябва да се отказваме от непрекъснатото повишаване на конкурентоспособността и качеството на производството и обслужването на клиентите. Бих искал да благодаря на IG Metall и нашия работнически съвет за конструктивното и доверително сътрудничество", добави председателят на Надзорния съвет на Opel Ксавие Шеро.

Производството на Opel Astra в завода в Рюселсхайм, Германия

Снимка: Stellantis

"Рюселсхайм не само означава 125 години автомобилно производство, но и иновации и прогрес. Ние гледаме напред към бъдещето с увереност, ние ще продължим да играем пионерска роля в трансформацията на автомобилната индустрия и ще изненадаме нашите клиенти с нашите вълнуващи модели. Opel е първият немски производител, който предлага акумулаторно-електрическа версия на всеки модел без изключение. С нашите служители и всички партньори ние прилагаме нашата стратегия с пълна убеденост и концентрация", каза Флориан Хютл, главен изпълнителен директор на Opel и управляващ директор на Stellantis Германия.

"С нашето обширно портфолио от марки Stellantis ние имаме силна пазарна позиция; ние сме номер две на германския пазар като цяло и номер едно в германския бизнес с лекотоварни автомобили. Ние ще доразвием заедно цялата организация и ще се фокусираме върху партньорствата за сътрудничество - вътре и извън компанията. Ние сме един екип за Stellantis в Германия. Имаме силна дилърска мрежа, както и успешни марки и модели като Opel Astra, Peugeot E-3008, Citroen e-C3 и Fiat 500e", допълни Флориан Хютл.

Флориан Хютл, главен изпълнителен директор на Opel и управляващ директор на Stellantis Германия

Снимка: Stellantis

Само няколко седмици преди една решаваща година за цялата автомобилна индустрия във връзка с по-строгите ограничения за емисиите на CO2, Stellantis се присъедини отново към Европейската автомобилна асоциация ACEA. "Възнамеряваме да се ангажираме конструктивно с всички заинтересовани страни, от нашия синдикат и търговски партньори до политически лидери, за да идентифицираме общ път към силно бъдеще за нашата индустрия. Нашата стратегия и ангажимент към електрификацията остават непроменени", подчерта Джон Елкан. Председателят на Stellantis сподели вижданията си с Урсула фон дер Лайен, председател на Европейската комисия, в скорошни разговори.

По време на посещението в централата на Opel, Джон Елкан и Ксавие Шеро също получиха актуална информация за напредъка на проекта grEEn-campus, бъдещата централа на Stellantis Германия и новата глобална централа на Opel на улица "Майнзер" в Рюселсхайм. Новата модерна, ефективна и градска централа на компанията ще има решаващ принос за намаляване на въглеродния отпечатък на местоположението в Рюселсхайм.