337 |
0
Renault 5 Turbo 3 се завърна като хечбек с 400 коня
Легендарният модел запазва двигателя с вътрешно горене.
Новите екологични стандарти принуждават производителите да електрифицират масово моделната си гама, но има и компании, които искат не само да запазят двигателя с вътрешно горене, но и да привлекат внимание към легендарни модели. Една от тях е фирмата Legende Automobiles, която възроди легендарното Renault 5, предава Automedia.
Дизайнът на машината е напълно разпознаваем, но каросерията е направена изцяло от карбон, като целта е максимална намаляване на теглото. Калниците са сериозна разширени, за да може да поберат новите джанти – 16-цолови отпред и 17-цолови на задната ос.
Възроденото Renault 5 Turbo 3 е оборудвано с диодни светлини, но твърдо се придържа към стила на модела от 80-те години на миналия век. Каросерията е получила червени акценти – в този цвят са корпусите на огледалата и предните стойки, а също така част от джантите и удълженият спойлер на покрива.
Впечатление правят дифузьорът, квадратните тръби на изпускателната система и сниженото окачване. В салона са поставени двузонов климатик, спортен волан, цифров приборен панел и тънки седалки с 4-точкови предпазни колани.
Най-интересно обаче е под капака, където е поставен 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, който развива 400 к.с. Така той значително превъзхожда двигателя на класическото Renault 5 с неговите 168 к.с. Засега липсва информация както за цената, така и за тиража, в който ще бъде произведен автомобила.
Дизайнът на машината е напълно разпознаваем, но каросерията е направена изцяло от карбон, като целта е максимална намаляване на теглото. Калниците са сериозна разширени, за да може да поберат новите джанти – 16-цолови отпред и 17-цолови на задната ос.
Възроденото Renault 5 Turbo 3 е оборудвано с диодни светлини, но твърдо се придържа към стила на модела от 80-те години на миналия век. Каросерията е получила червени акценти – в този цвят са корпусите на огледалата и предните стойки, а също така част от джантите и удълженият спойлер на покрива.
Впечатление правят дифузьорът, квадратните тръби на изпускателната система и сниженото окачване. В салона са поставени двузонов климатик, спортен волан, цифров приборен панел и тънки седалки с 4-точкови предпазни колани.
Най-интересно обаче е под капака, където е поставен 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, който развива 400 к.с. Така той значително превъзхожда двигателя на класическото Renault 5 с неговите 168 к.с. Засега липсва информация както за цената, така и за тиража, в който ще бъде произведен автомобила.